بستری شدن مارادونا در کلینیکی در آرژانتین به خاطر خونریزی دستگاه گوارش

بستری شدن مارادونا در کلینیکی در آرژانتین به خاطر خونریزی دستگاه گوارش

سایت رسمی فوتبالی- دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و سرمربی فعلی تیم دورادوس مکزیک، در کلینیکی در آرژانتین بستری شده است. طبق گزارش منتشره در روزنامه اوله آرژانتین، دن دیگو بعد از انجام آزمایشهای پزشکی و آندوسکوپی متوجه شد که دچار خونریزی داخلی دستگاه گوارش شده و به همین خاطر در کلینیکی در آرژانتین بستری شد.

طبق این گزارش، خطری جدی مارادونا را تهدید  نمی کند و در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، او تا ساعاتی دیگر مرخص خواهد شد.

قرار بر این بود که مارادونا بعد از انجام آزمایشهای پزشکی به مکزیک سفر کند تا مجددا در تمرینات دورادوس حضور یابد.روز جمعه خبری مبنی بر تمدید قرارداد دن دیگو با باشگاه دورادوس مکزیک منتشر شد.

اما او بعد از انجام آزمایشهای پزشکی مجبور شد تا چند روزی در سرزمین مادری اش بماند تا جواب آزمایشهایش مشخص شده و زیرنظر پزشکانش باشد. او در کلینیک اولیوس بستری است و دو فرزندش جیانینا و دیگو او را همراهی می کنند.


او در روزهای اخیر برای سپری کردن تعطیلات سال نوی میلادی به آرژآنتین سفر کرده بود تا در جمع اعضای خانواده اش باشد و در روزهای آتی باید تیمش را برای فینالی سرنوشت ساز برای صعود به لیگ اصلی فوتبال مکزیک آماده کند. روز یکشنبه دورادوس باید مقابل سلایا به میدان برود.

ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا ساعاتی قبل از بستری شدن او دراین مرکز درمانی، دراین رابطه گفته:« تمام هماهنگی ها برای ادامه همکاری باشگاه دورادوس و دن دیگو انجام شده و او تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود. او بعد از انجام آزمایشهای پزشکی در آرژانتین به تمرینات تیمش درمکزیک ملحق خواهد شد.»

6363