دلخوری مدیران رئال از تصمیمات و رفتارهای سولاری و بازیکنان تیم

دلخوری مدیران رئال از تصمیمات و رفتارهای سولاری و بازیکنان تیم

سایت رسمی فوتبالی- بازی عقب افتاده رئال مادرید مقابل ویارئال با تساوی به پایان رسید تا ضربه ای کاری به تک تک اعضای باشگاه مادریدی وارد شود. این تساوی در شرایطی رقم خورد که رئالی ها قصد ندارند تا مثل سال گذشته، از ماه ژانویه، از کورس قهرمانی رقابت های لالیگا عقب بمانند.

سولاری به خوبی می داند که تیمش در دیدار پنجشنبه شب ورزشگاه لاسرامیکا امتیازات ارزشمندی را از دست داد و می داند که تصمیمات او در جریان این بازی تصمیمات درستی برای کسب نتیجه مطلوب در این دیدار سرنوشت ساز نبود؛ یعنی تعویض های او در نیمه دوم بازی تصمیمات درستی نبود و او نتوانست به خوبی تیمش را در نیمه دوم مسابقه سرحال وقبراق کند.

مدیران باشگاه مادریدی به بازیکنان و مربیان تیم هشدار داده اند که دیگر نباید ریلکسی و خونسردی ای که در نیمه دوم بازی با ویارئال شاهدش بودیم،تکرار شوند و آنها نباید منتظر بمانند تا گذر زمان سرنوشت بازی را رقم بزند. رفتارها و به ویژه راندمان وعملکرد تیم در زمین چمن باید بهبود یابد وکافی نیست که در برخی لحظات و دقایق از بازیها، شاهد این تغییرات باشیم. سران باشگاه مادریدی البته براین باور هستند که زمان کافی برای اصلاح این اشتباهات وجود دارد.

البته این تساوی باعث نمی شود تا سران رئال، به یک باره تصمیمی سریع و انتحاری بگیرند. تصمیم آنها این است تا براهیم دیاز، ستاره جوان و اسپانیایی منچسترسیتی را به رختکن تیمشان ببرند و در بازار زمستانی او را خریداری خواهند کرد. آنها تصمیم ندارند تا به اعضای رختکن تیم دست بزنند.

این روزها کریم بنزما نمایش نسبتا خوبی با پیراهن تیم مادریدی به اجرا می گذارد ولی به نظر می رسد که بازیهایش، آنچنان متقاعد کننده نیست. حالا و با مصدومیت گرث بیل، کریم بنزما تنها مهره تهاجمی تیم است؛ چرا که مصدومیتهای پی در پی ماریانو و نظر منفی سولاری برای محک زدن وینیسیوس، باعث می شود تا دست او برای انتخاب ترکیب تهاجمی تیمش بسته باشد.

این درحالی است که سران باشگاه به بازیکنان تیم اعتماد دارند و تصمیمشان براین است که دست کم در تابستان آینده به خرید بازیکنان بپردازند و از همین رو بعید به نظر می رسد تا بازیکنانی مثل ادن هازارد در بازار زمستانی به رئال مادرید ملحق شوند. به نظر می رسد که هازارد در نهایت به رئال منتقل خواهد شد و این انتقال در بازار تابستان پیش رو انجام خواهد شد و داز همین رو، رئالی ها هدف خاصی برای خرید در بازار زمستانی ندارند.

اینطور به نظر می رسد که سولاری ترکیب ایده آل یازده نفره اش را برگزیده است ولی حالا اوضاع برای او به خاطر مصدومیتها، بیماری ها و عملکرد ضعیف برخی بازیکنان در لحظات کلیدی،  سخت شده است. برخی بازیکنان مثل مارسلو نه از لحاظ فیزیکی و نه از نظر روانی آماده نیستند تا 90 دقیقه در یک بازی حضور داشته باشند.

6363