بیل برای چهاردهمین بار از ناحیه ای تکراری مصدوم شد؛ غیبت 10 تا 15روزه ستاره ولزی

بیل برای چهاردهمین بار از ناحیه ای تکراری مصدوم شد؛ غیبت 10 تا 15روزه ستاره ولزی

سایت رسمی فوتبالی- گرث بیل ستاره ولزی رئال مادرید بین ده تا پانزده روز از میادین ورزشی دور خواهد بود. طبق تست های پزشکی به عمل آمده، پای چپ بیل دچار مصدومیت درجه یک شده است. 

در جریان دیدار رئال مادرید مقابل ویارئال در ورزشگاه لاسرامیکا، گرث بیل مصدوم شد و روز جمعه هم تستهای رزونانس را پشت سرگذاشت. با مصدومیت تازه ای که گریبانگیر بیل شده است، او شانس حضور در بازی با رئال سوسیداد در لالیگا، بازی برگشت مقابل لگانس در جام حذفی و بازی با بتیس در خارج از خانه را از دست خواهد داد.

باید منتظر ماند و دید که آیا گرث بیل به بازی تیمش مقابل سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که در روز 19 ژانویه برگزار می شود، خواهد رسید یا خیر؟ 

حالا باید نام بیل را به لیست مصدومان فعلی رئال اضافه کرد. دیگر مصدومان این تیم، مارکو آسنسیو است که در جام باشگاه های جهان مصدوم شد و بین سه تا چهار هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود (که تا حالا 2هفته از این دوره سپری شده است)؛ ماریانو که چند هفته ای است با مشکل مصدومیت از ناحیه کمر دست و پنجه نرم می کند و از امروز پابه توپ شده و ممکن است به بازی با لگانس برسد. و مارکوس یورنته که درآخرین بازی رئال در سال 2018 مصدوم شد و دو تا سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

بدین ترتیب و در نبود آسنسیو و بیل، کریستو گونزالس، مهاجم رئال کاستیا، شانس زیادی دارد تا برای مصاف یکشنبه شب رئال مقابل رئال سوسیداد به ترکیب تیم سولاری دعوت شود. او در یک هفته اخیر تمرینات خوبی داشته و همه شواهد و قراین حکایت از آن دارد که سولاری برای بازی بعدی رئال او را به نیمکت ذخیره های تیمش دعوت می کند. چرا که تنها مهره ذخیره تهاجمی رئال برای آن بازی وینیسیوس خواهد بود.

6363