آغاز دوران حبس نیکلاس بندتنر به خاطر شکستن فک راننده تاکسی

آغاز دوران حبس نیکلاس بندتنر به خاطر شکستن فک راننده تاکسی

سایت رسمی فوتبالی- نیکلاس بندتنر ستاره دانمارکی دنیای فوتبال به خاطر شکستن فک یک راننده تاکسی در ماه سپتامبر حالا دوران محکومیتش را پشت سرمی گذارد.

بدین ترتیب در پنجاه روز آینده او یک مچ بند الکترونیکی را به قوزک پایش خواهد بست و اینگونه او تحت کنترل خواهد بود.

بازیکن سابق تیمهای آرسنال، یوونتوس و وولفسبورگ که در حال حاضر برای روزنبرگ نروژ توپ می زند، تصویری را در شبکه رسمی اینستاگرام منتشر کرده که در آن نشان داده تا یک مچ بند به قوزک پایش بسته شده است. این در حقیقت معادل جریمه ای است که برای بندتنر به جای رفتن به زندان برای پشت سرگذاشتن دوران محکومیت درنظر گرفته شده است.

درماه نوامبر بود که حکم بندتنر توسط دادگاهی در کپنهاگ صادر شد. گویا این اتفاق زمانی افتاده که بندتنر و نامزدش به شدت با هم به جروبحث می پرداختند و سوار برتاکسی شدند و دقایقی بعد دعوای آنها شدت گرفت و آنها بدون پرداخت کرایه ، از تاکسی پیاده شدند.

پس از آن بود که راننده تاکسی آنها را تعقیب کرد و وسیله ای را به سمت بندتنر پرتاب کرد که به او برخورد نکرد. پس از آن، کمی فحش بین آنها ردوبدل شد و درنهایت بندتنر راننده تاکسی را نقش برزمین کرد و مشت محکمی به چانه او کوبید که باعث شکستن فک او شد. کمی بعد تصاویری از این درگیری که توسط دوربین های امنیتی منطقه شکار شده بود منتشر گردید.

بندتنر در صفحه رسمی اش در اینستاگرام نوشت:«آرزو می کردم که هیچ یک از این اتفاقات رخ نداده بود. نه برای من و نه برای راننده تاکسی. بعد از این درگیری، این راننده تاکسی هم شغلش را از دست داد. جدای از آنکه او چطور رفتار کرد و یا چه حرفهایی زد، اصلا دوست نداشتم که این اتفاقها رخ دهد.» 

بندتنر سی ساله، از محکومیتی که برایش درنظر گرفته شده رضایتی ندارد و اعلام کرده که نسبت به این حکم درخواست فرجام خواهی ارائه نکرده است؛ چرا که می خواهد هرچه زودتر این دوران محکومیت را سپری کرده و خودش را برای شروع فصل جدید فوتبال دانمارک که در اواخر ماه مارس آغاز خواهد شد آماده کند.

این بازیکن دانمارکی در عین حال اعلام کرده که تصمیم دارد تا کتابی در مورد کارنامه ورزشی جنجالی اش که مملو از اتفاقات فراورزشی اش بنویسد تا توضیح دهد که چرا زندگی اش تا این اندازه جنجالی شده است. بندتنر به علاوه بیش از 2هزار یورو به راننده تاکسی خسارت پرداخت و هزینه های دادگاه را نیز پرداخت کرد.

بندتنر تا تابستان آینده با روزنبرگ قرارداد دارد و اعلام کرده که بعد از سپری کردن دوره محکومیتش، به این تیم بازخواهد گشت. این درحالی است که آینده این بازیکن توانا در تیم ملی دانمارک کاملا مبهم است. بندتنر در 81 بازی ملی اش با پیراهن دانمارک 30 گل به ثمر رسانده و سالها مهاجم اصلی تیم ملی دانمارک بود و در جام جهانی 2010 و یورو 2012 برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

6363