آب پاکی مدیر رئال روی دست هواداران!

آب پاکی مدیر رئال روی دست هواداران!

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از انجام 17 بازی در لالیگا، تنها 30 امتیاز اندوخته و تساوی شب گذشته برابر ویارئال این تیم را از بارسا دورتر نیز کرد. فاصله با صدر حالا هفت امتیاز شده و شکل بازی رئال نیز به گونه ای است که بسیاری از حالا شانسی در لالیگا برایش قائل نیستند.

این دسته اعتقاد دارند که رئال برای نجات فصل خودش نیاز به تقویت در انتقالات زمستانی و یکی دو خرید بزرگ به خصوص در خط حمله دارد.

بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال در پایان بازی شب گذشته و در واکنش  به احتمال خرید در بازار زمستانی گفت

:« ما در باشگاه معتقدیم که همین مجموعه ای که در اختیار داریم، به اندازه کافی خوب و با کیفیت است و به آنها اطمینان داریم. با همین بازیکنان می توان در این فصل به موفقیت دست یافت.»

او در مورد توقف رئال گفت:« نزدیک به پیروزی بودیم و با همین هدف نیز وارد زمین شده بودیم. بازی را بد شروع کردیم ولی توانستیم با زدون دو گل، عقب افتادگی دقایق ابتدایی را جبران کنیم. کنترل بازی هم دست ما بود و فرصت داشتیم تا کار ویارئال را تمام کنیم اما استفاده نکردیم و در نهایت، حریف با استفاده از بازیکنان خوبی که داشت، توانست کار را به تساوی بکشاند. فوتبال همین است و باید به آینده فکر کرد.»

مصدومیت بیل

:« او مصدوم شده و باید ببینیم که شدتش چه اندازه است. از دست دادن بیل در نیمه دوم تاسف بار بود؛ چون حریف به ما فضاهای زیادی می داد و سرعت بیل می توانست به کمک مان بیاید. با این حال مصدومیت او به گونه ای بود که نتوانست به کار ادامه دهد. معتقدم هر بازیکن بدن خودش را بهتر می شناسد و تشخیص بیل این بود که ادامه ندهد.»