مثل کی‌روش شوت بزن (عکس)

مثل کی‌روش شوت بزن (عکس)

وبسایت رسمی فوتبالی - اولین تمرین تیم ملی ایران در محل برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا بعد از ظهر امروز انجام شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از “ورزش سه” تیم ملی در حالی پای به امارات گذاشته که به دنبال شکستن طلسم ۴۴ ساله خود در راستای قهرمانی است و کادر فنی و‌ بازیکنان همه هم قسم شده‌اند تا به این مهم دست پیدا کنند.

در همین راستا اولین تمرین تیم ملی ایران در ابوظبی بعد از ظهر امروز برگزار شد و بازیکنان آخرین دستورات تاکتیکی را زیر نظر کارلوس کی‌روش انجام دادند. در بخشی از این تمرین بازیکنان یک به یک پشت محوطه جریمه ایستادند و شوت به چهارچوب را تمرین کردند. پیر مرد پرتغالی تیم ملی هم که در این چند روز اخیر و مخصوصا در اردوی قطر پا به پای دیگر بازیکنان آیتم‌های زیادی را اجرا کرده بود، باز هم سنت شکنی کرد و این بار شوت به دروازه را تمرین کرد. سرحالی این روزهای کی‌روش هواداران فوتبال را پیش از پیش به حضوری موفق در جام ملت‌های آسیا امیدوار می‌کند.

بی شک استفاده از این تاکتیک‌ می‌تواند تیم ملی را به خصوص در مسابقاتی که با گره مواجه می‌شود به خوبی همراهی کند. بازیکنان شوتزن زیادی از جمله سامان قدوس، امید ابراهیمی و مهدی طارمی در ترکیب ایران وجود دارند و می‌توان از آن‌ها در این راه بهره برد. لازم به ذکر است که تیم ملی روز دوشنبه اولین دیدار خود در مسابقات را برابر یمن انجام می‌دهد.

1984