ادعای نشریات ایتالیایی: انتقال رمزی به یوونتوس قطعی شد

ادعای نشریات ایتالیایی: انتقال رمزی به یوونتوس قطعی شد

سایت رسمی فوتبالی - چندین نشریه ایتالیایی مدعی شدند که یوونتوس در آستانه امضای قرارداد با آرون رمزی است که ممکن است حتی در ماه ژانویه به این تیم اضافه شود. 

به گزارش فوتبالی، هافبک آرسنال تا تابستان آینده با این تیم قرارداد دارد و حالا آزاد است که با تیم های غیر انگلیسی مذاکرات خود را انجام دهد.. یوونتوس این هفته تایید کرد که در پی جذب این بازیکن است و هر سه روزنامه معتبر ایتالیایی امروز مدعی شده اند که این قرارداد در آستانه نهایی شدن است. گاتزتا دلو اسپرت باور دارد که قراردادی به ارزش 6.5 میلیون یورو در هر فصل و با قابلیت افزایش 500 هزار یورویی در صورت حضور بازیکن در بیش از نیمی از بازی ها امضا خواهد شد. ممکن است 500 هزار یوروی دیگر نیز در صورت حضور این بازیکن در بیش از 70 درصد بازی ها به این مبلغ اضافه شود. در سال های اخیر رمزی همیشه بیش از 30 بازی انجام داده اما هرگز در بیش از 40 بازی حضور نداشته است. 

بازیکن تیم ملی ولز می تواند ماه جولای به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس بیپوندد اما کوریره دلو اسپرت معتقد است که یووه می خواهد زودتر او را در اختیار داشته باشد. بایرن مونیخ، بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز به جذب او علاقه دارند و این طبیعی است که یوونتوس قصد داشته باشد هرچه سریعتر این قرارداد را امضا کند. رمزی نیز علاقمند است که در ژانویه به تورین برود. یوونتوس مبلغی حدود 5 میلیون یورو برای جذب او به آرسنال پیشنهاد داده است. 

1070