ساری: از جذب پولیسیچ خبر نداشتم

ساری: از جذب پولیسیچ خبر نداشتم

سایت رسمی فوتبالی - مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی، مدعی شد که در جریان روند جذب کریستین پولیسیچ از سوی باشگاه قرار نداشته است. د

به گزارش فوتبالی، این بازیکن آمریکایی روز گذشته با قراردادی به ارزش 58 میلیون پوند به چلسی پیوست اما تا پایان فصل به صورت قرضی به حضور خود در دورتموند ادامه خواهد داد. حالا سرمربی ایتالیایی این تیم مدعی شده که خبری از خرید این بازیکن 20 ساله که سومین خرید گرانقیمت تاریخ چلسی به شمار می رود، نداشته است. ساری پس از تساوی 0 - 0 برابر ساوتهمپتون در گفتگو با بی بی سی اظهار داشت: " تا دیروز اطلاعی درباره جذب پولیسیچ نداشتم. آنها یک ماه پیش نظر من را درباره او پرسیدند. نظر من همیشه مثبت بود و امروز فهمیدم که این انتقال انجام شده اما من چیزی در این باره نمی دانستم. "

این مربی ایتالیایی تایید کرد که ترجیح می دهد خیلی در روند نقل و انتقالات باشگاه دخالت نکرده و به جای آن روی اتفاقاتی که در زمین رخ می دهد، تمرکز کند. او در این باره گفت: " من مسئول نقل و انتقالات نیستم در نتیجه باید به بازی هایم توجه کنم که هر سه روز یک بار برگزار می شود. من تنها می توانم نظرم را به باشگاه انتقال دهم. "

1070