خبررسمی: اولین خرید رئال مادرید در بازار زمستانی

خبررسمی: اولین خرید رئال مادرید در بازار زمستانی

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی محمد میزیان، ستاره باشگاه ملیا را خریداری کردند. این مهاجم جوان 18 سال سن دارد و قراردادش با این باشگاه اسپانیایی در پایان فصل به اتمام می رسید. همین باعث شد تا سران رئال بتوانند به راحتی این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند.

او آقای گل گروه پنجم لیگ افتخار اسپانیاست و به صورت قرضی و تا پایان فصل به باشگاه مادریدی منتقل خواهد شد ودر قراردادش بندی وجود دارد که رئالی ها می توانند او را به صورت دائمی خریداری کنند.

این در حالی است که سران باشگاه بارسلونا هم برای جذب میزیان وارد عمل شده بودند. اما حالا او به صورت رسمی و به طور قرضی تا پایان فصل به باشگاه مادریدی منتقل شد. 

سران باشگاه مادریدی چند ماهی بود روند این بازیکن جوان را زیرذره بین داشتند. میزیان تجربه بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را دارد و در مصاف ملیا مقابل رئال مادرید در دوربرگشت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا که در روز 6 دسامبر در برنابئو برگزار شد، بازیکن ثابت تیمش بود. او در این بازی دو شوت به سمت دروازه تیم مادریدی زد و نمایشش دراین مسابقه به نحوی بود که سران باشگاه مادریدی را برای جذب او متقاعد نمود. چند هفته پیش نیز روند مذاکرات برسرانتقال او به باشگاه مادریدی در آستانه قطعی شدن بود. اما این پروسه به خاطر تغییر مدیربرنامه های میزیان در آن زمان متوقف شد.

اما حالا میزیان رسما به رئال پیوسته و این فرصت را خواهد داشت تا توانایی هایش را به نمایش بگذارد. او در ابتدا در تیم پایه ای رئال (رئال کاستیا) به خدمت گرفته خواهد شد و در صورتی که بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد، ممکن است در تیم سولاری نیز به کار گرفته شود.

6363