کاسبی برخی باشگاه های انگلیسی از حضور کودکان درمراسم ابتدایی بازیهای لیگ برتر

کاسبی برخی باشگاه های انگلیسی از حضور کودکان درمراسم ابتدایی بازیهای لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی- قطعا برای هرکودکی افتخار بزرگی است که دست یکی از ستاره های صاحب نام دنیای فوتبال را گرفته و گام با گام با او وارد زمین چمن شود و در مراسم ابتدایی یکی از بازی های لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد. 

از همین رو حضور این کودکان در مراسم ابتدایی بازی های لیگ برتر انگلیس مجانی نیست. طبق گزارش منتشره در وبسایت بی بی سی و برپایه تحقیقی که به عمل آمده است، والدینی که تمایل دارند تا فرزندانشان این تجربه بی نظیر را پشت سربگذارند، معمولا باید دست به جیب شوند و در برخی مواقع بعضی والدین حدود 800 یورو برای حضور فرزندشان در مراسم ابتدایی یک بازی پرداخته اند.


باشگاه اورتون باشگاهی است که گران ترین مبلغ را از والدین هر کودک برای حضور در مراسم ابتدایی بازی های فوتبال دریافت می کند (797.5 یورو)؛ بعد از این باشگاه، نام وستهم در لیست قرار دارد که این باشگاه هم از والدین هرکودک برای حضور در مراسم ابتدایی هربازی، 777.5 یورو دریافت می کند. این رقم در باشگاه لستر سیتی 666.3 یورو است.

البته در اکثر مواقع باشگاه ها در ازای دریافت این مبلغ، علاوه بر اجازه حضور کودک در مراسم ابتدایی بازی، یک دست لباس کامل (پیراهن، شورت و کفش فوتبالی)، بلیط مسابقه، عکس یادگاری وامضای فوتبالیست ها را هم به این کودکان می دهند. 

بی بی سی در ادامه گزارش خود به این نکته اشاره کرده که باشگاه سوانزی که درپایان رقابتهای فصل گذشته به دسته دوم لیگ انگلیس سقوط کرد، به رغم حضورش در یک دسته پائین تر، همچنان همان مبلغی که فصل پیش و درزمان حضورش در لیگ برتر انگلیس را از والدین بچه ها دریافت می کرد را دراین فصل نیز دریافت می کند (530 یورو) و در ازای آن 4 بلیط وی.آی.پی برای بازی، یک وعده غذا و اجازه زدن ضربه پنالتی در زمین چمن و دربین دو نیمه بازی را به کودک می دهد.

بعد از سوانزی، تاتنهام تیمی است که بالاترین مبلغ را از والدین کودکان دریافت می کند (450 یورو). و جالب اینجاست که سران باشگاه های آرسنال ،چلسی، فولام، هادرزفیلد، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، نیوکاسل و ساوثهمپتون، مبلغی را برای حضور این کودکان درکنار بازیکنان درمراسم ابتدایی بازی دریافت نمی کنند.

6363