سخاوتمندی به سبک لوک شاو: هدیه 6500 یورویی برای کارمندان یونایتد

سخاوتمندی به سبک لوک شاو: هدیه 6500 یورویی برای کارمندان یونایتد

سایت رسمی فوتبالی- لوک شاو بازیکن جوان منچستریونایتد برای سال نوی میلادی برای کارمندان این باشگاه هدایایی تهیه کرد. طبق گزارش منتشره در دیلی میل این فوتبالیست انگلیسی بیش از 6هزار یورو هزینه کرد و 30 سبد هدیه از فروشگاه هارودس در لندن تهیه کرد و هدایایی را در این سبدها قرارداد و کارمندان اولدترافورد هدیه داد. ارزش هریک از این سبدهای هدیه حدود 200 یورو بود و او این سبدها را به کارمندان باشگاه که مسئولیت مراقبت از بازیکنان را عهده دار هستد، هدیه کرد.

این اولین باری نیست که شاو از کارمندان و کارگردان اولدترافورد قدردانی می کند و سال گذشته نیز چنین هدایایی را برای آنها تهیه کرده بود.

بعد از جدایی ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری منچستریونایتد، شاو دوباره جایگاهش در ترکیب تیم را پیدا کرده وبا حضور سولسشر روی نیمکت مربیگری این تیم، به ترکیب اصلی تیم بازگشته و در سه برد اخیر تیمش در هفته های اخیر مشارکت داشته. اودر بازی با بورنموث که با برد 1-4 تیمش همراه بود، 90 دقیقه بازی کرد. بازی بعدی یونایتد مقابل نیوکاسل خواهد بود. منچستریونایتد در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر قراردارد و آنها امیدوارند تابتوانند با کسب نتایج مطلوب خود را به رده چهارم جدول نزدیکتر کنند.

شاو در ماه اکتبر قراردادش را با یونایتد تمدید کرد و دستمزدش به هفته ای 165 هزار پوند افزایش یافت. 

6363