کلوپ: سیتی اگرچه 7 امتیاز عقب تر است ولی هنوز بهترین تیم دنیاست؛ هرکسی فوتبال را دوست دارد باید دی بروینه را دوست داشته باشد

کلوپ: سیتی اگرچه 7 امتیاز عقب تر است ولی هنوز بهترین تیم دنیاست؛ هرکسی فوتبال را دوست دارد باید دی بروینه را دوست داشته باشد

سایت رسمی فوتبالی- فردا شب دو  تیم لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت و این درحالی است که لیورپول با 7 امتیاز برتری نسبت به حریف در صدر جدول لیگ برتر انگلیس تکیه زده است.

با این وجود یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، سیتی را بهترین تیم دنیا می داند. در آستانه این بازی حساس کلوپ در کنفرانسی خبری دراین رابطه به صحبت پرداخته و گفته:« این یک بازی طبیعی مقابل منچسترسیتی است؛ حریفی سرسخت. این یکی از سخت ترین بازیهایی است که می توانی در فوتبال مدرن برگزار کنی؛ یک بازی خارج از خانه مقابل سیتی. آنها فوتبالی قدرتمند را ارائه می کنند و یک سرمربی فوق العاده دارند . ما باید به بهترین نحو ممکن خودمان را برای این بازی آماده کنیم. باید شجاع و مملو از انگیزه باشیم ودوباره مثل همه بازیهایمان عصبانی به میدان برویم. بایداینگونه کار کنیم و البته بدانیم که تیم حریف ما ، از نظر من بهترین تیم دنیاست.»

کلوپ ادامه داد:« چند هفته پیش هم همین را گفته بودم؛ چون این نظر من است و این را با توجه به نحوه بازی سیتی وتمام آنچه بدان دست یافته اند می گویم.الان هم هیچ چیز تغییر نکرده و فقط چند امتیاز کمتر کسب کرده اند و آماده سازی شان برای این بازی تغییری نداشته. سیتی بهترین تیم دنیاست؛ اگرچه 7 امتیاز کمتر از ما کسب کرده اند.»

این درحالی است که گواردیولا هم اخیرا لیورپول را بهترین تیم دنیا خوانده بود و حالا کلوپ در واکنش به صحبتهای پپ گفته:« او زمانی این صحبتها را برزبان آورده بود که ما درماه دسامبر رکوردی را دراختیار داشتیم و مطمئن نیستم که ایا تیم دیگری هم در ماه دسامبر چنین رکوردی را به نام خودش ثبت کرده بوده یا نه. ما درشرایط خوبی هستیم و فوتبال تیمی خوبی را ارائه می دهیم. به همین خاطر هم هست که این امتیاز را مقابل ناممان می بینیم. اینطور نیست که ما به خانه آنها برویم و شانس بیشتری نسبت به سیتی برای برد دربازی داشته باشیم.»

بازگشت احتمالی کوین دی بروینه به ترکیب سیتی سوال دیگری بود که از کلوپ پرسیده شد. او در پاسخ به این سوال گفت:« ما نمی توانیم تدارک خاص و ویژه ای برای رویارویی با دی بروینه ببینیم. از دست دادن بازیکنی مثل دی بروینه، ضربه بزرگی برای تیم است. او گل های فوق العاده ای می زند و یک بازیکن تراز اول است. من از او و سبک بازی اش خوشم می آید و هرکسی که فوتبال را دوست دارد باید از دی بروینه خوشش بیاید. او انسانی فروتن است که در زمین چمن یک بازیکن حیرت آور و یک لیدر فوق العاده می شود.»

6363