وقتی گزارش گاردین، همای سعادت می شود؛ انتقال از یک تیم دسته سومی به ولورهمپتون

وقتی گزارش گاردین، همای سعادت می شود؛ انتقال از یک تیم دسته سومی به ولورهمپتون

سایت رسمی فوتبالی- گاهی وقتها پرنده شانس به افراد رو می آورد و این بار نوبت داوید وانگ جوان بود تا در فاصله کمتر از چند ماه از تیم پایه ای فوتبال باشگاه جومیا که در دسته سوم فوتبال اسپانیا حضور دارد، به ولورهمپتون تیمی در لیگ برتر انگلیس منتقل شود.

حالا این مهاجم 18 ساله دنیای فوتبال که از او به عنوان یکی از بامهارت ترین بازیکنان فوتبال دنیا یاد می شود، فوتبالش را در سطح تراز اول اروپا دنبال می کند و در حال حاضر به صورت قرضی به اسپورتینگ لیسبون منتقل شده است.

جیا هائو وانگ که والدینش یک رستوران دارند، با نام دیوید وانگ شناخته می شود و جالب اینجاست که در شرایطی موردنظر سران ولورهمپتون قرار گرفته که نامش در لیست بازیکنان آینده دار روزنامه بریتانیایی گاردین قرار گرفته بود.

تیم قبلی او قعرنشین رقابتهای دسته سوم اسپانیاست و او در 16 بازی در نیم فصل اول برای تیمش به میدان رفته بود و حالا با سفر به انگلیس به ولورهمپتون پیوست. باشگاه جومیای اسپانیا هم با انتشار بیانیه ای در وب سایتش اعلام کرد که این مهاجم راست جوان با قراردادی 4 سال و نیمه،  به ولورهمپتون پیوسته است و پس از آن به صورت قرضی به اسپورتینگ لیسبون منتقل شده است. و همراه با این خبر دو عکس هم منتشر کردند که یکی از این عکسها تصویری از وانگ با پیراهن ولورهمپتون و در رختکن این تیم است.

خود وانگ هم در صفحه رسمی اش در توئیتر با تیم سابقش خداحافظی و از آنها تشکر کرده است:« یک دنیا تشکر از تمام مدیران، اعضای کادر فنی و هم تیمی هایم که باعث شدند این انتقال محقق گردد.»

این مهاجم جوان، اصالتی چینی دارد و البته متولد کوئنکای اسپانیاست. روزنامه گاردین در گزارشی لیستی از 60 مهارت جوان و آینده دار دنیای فوتبال منتشر کرد که نام وانگ هم دراین لیست دیده می شود و همین اتفاق سبب شد تا مسئولان باشگاه ولورهمپتون او را زیرنظر گرفته و برای جذبش دست به کار شوند. از بین بازیکنان ایرانی هم نام یک بازیکن دراین لیست به چشم می خورد: محمد شریفی بازیکن استقلال خوزستان

6363