پولیسیک رسما به چلسی پیوست

پولیسیک رسما به چلسی پیوست

سایت رسمی فوتبالی - کریستین پولیسیک رسما با قراردادی به ارزش 57.6 میلیون پوند از بورسیا دورتموند به چلسی پیوست اما تا انتهای فصل به صورت قرضی در تیم فعلی خود توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 20 ساله تیم ملی آمریکا پس از آلوارو موراتا به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ چلسی تبدیل شد. او که در 114 بازی 15 گل برای دورتموند به ثمر رسانده پس از قطعی شدن این انتقال گفت: " در تابستان 2019 به چلسی خواهم رفت و حضور در لیگ برتر چالشی جدید است. حضور در چنین باشگاهی باعث افتخار است و من در پی این هستم که به سختی تلاش کنم تا هم سطح بازیکنان تراز اولی که در این باشگاه حضور دارند، باشم. می خواهم با ساری و این تیم تکنیکی کار کنم. اما تا 6 ماه آینده فقط دورتموند مهم است! امیدوارم تردیدی در علاقه و عزم و تعهد 110 درصدی منن به تیم در حال حاضر و تا آخرین ضربه به توپ در این فصل پیش نیاید. "

تیم های دیگری در لیگ برتر مانند لیورپول و آرسنال نیز خاوهان جذب این بازیکن بودند اما چلسی موفق شد او را به خدمت بگیرد. این چهارمین خرید مهم چلسی از زمان حضور ساری در این تیم است. کپا آریزیبالاگا، جورجینیو و متیو کواچیچ نیز پیش از این به چلسی اضافه شده بودند. 

1070