کرار:کاری غیرقانونی انجام ندادم؛ قراردادم با الشرطه از فصل جدید است

کرار:کاری غیرقانونی انجام ندادم؛ قراردادم با الشرطه از فصل جدید است

وبسایت رسمی فوتبالی- هافبک عراقی صنعت نفت آبادان درباره جنجال اخیر و امضای قراردادش با باشگاه الشرطه عراق توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، موضوع امضای قرارداد کرار جاسم، هافبک عراقی صنعت نفت آبادان با باشگاه الشرطه عراق از روز گذشته جنجالی را به پا کرده است. این هافبک عراقی که سابقه بازی در تیم های بزرگی مثل استقلال و تراکتورسازی را در کارنامه اش دارد تا پایان فصل با صنعت نفت قرارداد دارد و این امضای قراردادش باعث شد تا جنجالی به وجود بیاید که این بازیکن با وجود داشتن قرارداد با باشگاه عراقی قرارداد امضا کرده است.

در ادامه صحبت های هافبک نفت آبادان را می خوانید:

 از روز گذشته پس از امضای قراردادت با الشرطه جنجالی به پا شده که شما با وجود داشتن قرارداد با صنعت نفت با باشگاه عراقی قرارداد امضا کردی؟

خوب است که این موضوع  را توضیح بدهیم. من تا پایان فصل با صنعت نفت قرارداد دارم و تا پایان فصل نیز در این تیم می مانم. نکته مهم این است که در قانون فیفا هر بازیکنی می تواند 6 ماه مانده به اتمام قراردادش با باشگاه دیگری به توافق برسد و قرارداد امضا کند. من نیز کار غیر قانونی انجام ندادم و با باشگاه الشرطه 6 ماه مانده به پایان قراردادم توافق کردم و از فصل آینده برای این تیم در لیگ عراق بازی خواهم کرد.

 پیش از این خبر رفتن به الزوراء و توافقت با این باشگاه مطرح بود ولی شما به الشرطه رفتنی؟

واقعیت این است که من با باشگاه الزوراء جلسه ای برگزار کردم و در این جلسه توافقاتی به صورت شفاهی انجام شد ولی هیچ قرارداد رسمی امضا نکردم و تنها یک توافق شفاهی بود. بعد از این جلسه با باشگاه الشرطه نیز جلسه داشتم و تصمیم گرفتم تا به این باشگاه بروم.

9697