رونالدو: سال 2018 بهترین سال زندگی فوتبالی ام بود، اتهام تجاوز تجربه دردناکی بود

رونالدو: سال 2018 بهترین سال زندگی فوتبالی ام بود، اتهام تجاوز تجربه دردناکی بود

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو مدعی شد که سال 2018 با قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان و پیوستن به یوونتوس، بهترین سال زندگی فوتبالی اش بوده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو موفق شد در سال 2018 برای سومین بار متوالی با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و پس از با جدایی از این تیم به یوونتوس پیوست. او در گفتگو با رکورد اظهار داشت: " من برای رکوردشکنی نمی جنگم، بلکه برای موفقیت باشگاه تلاش می کنم. 2018 بهترین سال زندگی فوتبالی من بود. شرایط سری آ نیز مانند اسپانیا سخت است اما فضا در ایتالیا کمتر است چون اکثر تیم ها از دفاع خوبی برخوردار هستند. قهرمانی در لیگ قهرمانان یک رویاست اما ما نباید روی آن حساس باشیم. قهرمانی با تیم مهم است و ما باید برای رسیدن به آنها تلاش کنیم. همه در تورین به بهترین نحو از من استقبال کردند. همه حس خیلی خوبی داریم. نمی دانم چه زمانی دوران فوتبالم به پایان می رسد اما در حال حاضر خوب هستم و می خواهیم در سال های پیش رو نیز به همین ترتیب پیش بروم. آیا مانند نانی به اسپورتینگ بازمیگردم؟ مشخص نیست چه اتفاقی در فوتبال رخ می دهد. جدایی از تیم سخت بود اما تصمیم درستی بود، در سال 2019 بار دیگر بازخواهم گشت. "

رونالدو همچنین مدعی شد که اتهامی تجاوزی که به او زده شد، تجربه دردناکی در سال گذشته میلادی بود. او در این باره گفت: " اتهام تجاوز تجربه دردناکی برای من و خانواده ام بود اما به خوبی به همه چیز آگاه هستم و آرام خواهم ماند. حقیقت به زودی روشن خواهد شد. "

1070