برناردو سیلوا: لیورپول را نبریم، کار سیتی سخت می‌شود

برناردو سیلوا: لیورپول را نبریم، کار سیتی سخت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که بعد از پیروزی دیروز تاتنهام مقابل کاردیف، با یک بازی کمتر به رتبه سوم جدول لیگ برتر سقوط کرده فردا در ورزشگاه خانگی خود، اتحاد، به مصاف لیورپول، صدرنشین جدول می‌رود که هفت امتیاز از شاگردان گواردیولا بیشتر دارد. برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی در آستانه این بازی می‌گوید اگر او و هم‌تیمی‌هایش نتوانند لیورپول را شکست دهند قهرمانی برایشان دشوار خواهد شد.

برناردو سیلوا به خبرنگاران گفت:" ما می‌دانیم که فشاری که ما تحمل می‌کنیم کمی بیشتر از لیورپولی‌ها است. چون اگر در این بازی پیروز نشویم، رسیدن به لیورپول برایمان خیلی سخت خواهد شد".

سیلوا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما برای رسیدن به لیورپول باید به این فکر کنیم که مجبوریم همه بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. فقط از این راه است که می‌توانیم فاصله‌مان با آنها را کمتر کنیم. ما می‌دانیم که هفت امتیاز از آنها عقب هستیم ولی اگر بازی پنج‌شنبه را ببریم اختلاف‌مان به چهار امتیاز کاهش می‌یابد. هفت امتیاز و چهار امتیاز خیلی فرق دارد. وقتی فاصله چهار امتیازی شود، آنها از طرف ما تحت فشار قرار می‌گیرند".

لیورپول تا اینجا در فصل جاری لیگ برتر شکست نخورده و در بازی‌های خود تا اینجا تنها هشت گل دریافت کرده تا رکورد بهترین دفاع لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. سیلوا در این باره به خبرنگاران گفت:" آنها کلین‌شیت‌های زیادی داشته‌اند و خط دفاعی بی‌نظیری دارند. مثلث تهاجمی‌شان هم که دیگر نیازی به تعریف کردن ندارد. خط هافبک لیورپول هم سختکوش است و به شدت پرس می‌کند. خلاصه اینکه دو تیم خیلی خوب مقابل هم قرار می‌گیرند ولی ما سعی می‌کنیم بازی را با پیروزی تمام کنیم".