ویلیان: امیدوارم داوید لوییز در چلسی بماند

ویلیان: امیدوارم داوید لوییز در چلسی بماند

سایت رسمی فوتبالی - ویلیان باور دارد که چلسی قصد دارد داوید لوییز را که تنها تا پایان این فصل با آبی پوشان لندنی قرارداد دارد، در این تیم حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی، از علاقه خود به داوید لوییز و سسک فابرگاس که تنها تا تابستان سال آینده با این تیم قرارداد دارند، صحبت کرده است. با این حال قانون باشگاه برای تمدید قرارداد یک ساله با بازیکنان بالای 30 سال می تواند در این راه مشکل ساز است و ساری نیز این موضوع را تایید کرده است. ویلیان با تمجید از استعداد هموطن خود، داوید لوییز، و پاس گل او به انگولو کانته در پیروزی برابر کریستال پالاس درباره ادامه حضورش در چلسی گفت: " باید ببینیم آیا باشگاه او را می خواهد. فکر می کنم آنها او را می خواهند. من دوست دارم او در این تیم بماند. داوید کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند با ارسال پاس هایی مانند بازی با کریستال پالاس به تیم کمک کند. "

قرارداد ویلیان نیز در ژوئن 2020 و همزمان با ادن هازارد به پایان می رسد. در حالی که شایعات زیادی پیرامون آینده این بازیکن بلژیکی وجود دارد و بارها از رویای پیوستن به رئال مادرید صحبت کرده است، به نظر می رسد که ویلیان خواهان تمدید قرارداد خود باشد. این بازیکن 30 ساله در سال 2013 از آنژی ماخاچکالا به چلسی پیوست و در سال 2016 نیز 4 سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد. در صورت ادامه حضور کونته شاید جدایی این بازیکن نیز محتمل بود اما با حضور ساری روی نیمکت چلسی شرایط متفاوت شده است. 

1070