الکسیس سانچس در دوران سولسشر شکوفا می‌شود؟

الکسیس سانچس در دوران سولسشر شکوفا می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی منچستریونایتد فردا چهارشنبه برای بازی مقابل نیوکاسل در فهرست اوله گنار سولسشر قرار دارد و سولسشر معتقد است بعد از مدتی دوری سانچس از میادین می‌تواند از او به نفع یونایتد استفاده کند. هواداران یونایتد هم بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند ستاره گران‌قیمت تیم‌شان در دوران سولسشر چطور خواهد درخشید.

سانچس از ماه نوامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از حضور در ترکیب یونایتد بازمانده بود. سانچس که در ژانویه 2018 از آرسنال به یونایتد منتقل شده تا کنون نتوانسته آنطور که از او انتظار می‌رفته درخشان ظاهر شود و این مصدومیت آخرین برگ از بدشانسی‌های او در یونایتد بوده است.

در زمان مورینیو گمان می‌رفت که سانچس برای مدتی طولانی از میادین دور باشد ولی او خیلی زود بهبود یافته و خود را برای حضور در اولین بازی یونایتد در سال 2019 آماده کرده است.

سولسشر در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تمجید از الکسیس سانچس درباره او گفت:" سانچس می‌خواهد همیشه بازی کند و این یکی از خصوصیات شخصیتی او است. الکسیس در چند روز گذشته تمرینهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشته.  او می‌خواست روز یکشنبه در بازی مقابل بورنموث هم به میدان برود ولی ما مجبور بودیم شرایط بدنی او را مدیریت کنیم. سانچس یک ماه از میادین به دور بوده ولی در بازی مقابل نیوکاسل به میدان خواهد رفت".