طعنه پوگبا به مورینیو: حالا یک تیم هستیم؛ باسرمربی قبلی هم می بردیم ولی حالا با سولسشر تهاجمی تر کار می کنیم

طعنه پوگبا به مورینیو: حالا یک تیم هستیم؛ باسرمربی قبلی هم می بردیم ولی حالا با سولسشر تهاجمی تر کار می کنیم

سایت رسمی فوتبالی- از زمان برکناری ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری منچستریونایتد، گویی این تیم جان تازه ای گرفته. یونایتد در سه دیداری که زیرنظر اوله گونار سولسشر برگزار کرده، به سه برد قاطعانه و پرگل دست یافته و مجموعا 12 گل به ثمر رسانده و بازیکنان این تیم بازیهای فوق العاده ای را در زمین چمن به نمایش می گذارند.

در شب برد 1-4 یونایتد مقابل بورنموث، پل پوگبا ستاره فرانسوی شیاطین سرخ که در طول ماه های اخیر بارها با مورینیو درگیر شده بود، دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند و ثابت کرد که می تواند یک ستاره تراز اول برای تیمش باشد. بعد از اتمام این بازی بود که پوگبا بدون آنکه از ژوزه مورینیو نامی ببرد، با صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که آقای خاص مشکل اصلی یونایتد در ماه های اخیر بوده و از زمان روی کار آمدن اوله گونار سولسشر تمام مشکلات تیم برطرف شده است.

پوگبا در صحبتهایی طعنه آمیز به مورینیو و با تحسین از تیم سولسشرگفت:« الان ما تیمی هستیم که مثل یک تیم منسجم بازی می کند. با سولسشر ما تهاجمی تر کار می کنیم؛ موقعیت های بیشتری خلق می کنیم و سعی می کنیم به سمت دروازه حریفان هجوم ببریم. این دقیقا همان چیزی است که سرمربی تیم از ما می خواهد و دقیقا همان کاری است که در زمین چمن انجام می دهیم.»

این ستاره فرانسوی در سه بازی اخیر یونایتد، از زمان انتصاب سولسشر، 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده و 3 پاس گل به هم تیمی هایش داده که برابر با تعداد گلها و پاس گلهای او از ابتدای فصل تا زمان اخراج مورینیو است. پوگبا درادامه یادآوری کرد که قبل از شروع بازی با کاردیف و اولین حضور رسمی سولسشر روی نیمکت مربیگری یونایتد در یک بازی، وین رونی برایشان یک پیغام ارسال کرده  بود. پوگبا در این رابطه گفت:« ما متوجه شدیم که ما منچستریونایتد هستیم. راستش را بخواهید برای من خیلی مهم است که حس اعتماد همگان را لمس کنم.»

او ادامه داد:« با سرمربی قبلی هم دربازی هایمان به پیروزی می رسیدیم؛ ولی حالا متفاوت بازی می کنیم و از فوتبال لذت می بریم. ما منچستریونایتد هستیم و بایددر بالاترین نقطه جدول لیگ قرار بگیریم. حالا تهاجمی تر کار می کنیم و دوست داریم اینگونه بازی کنیم. من همیشه دوست داشتم کارهای بیشتری برای تیم انجام دهم. من یک بازیکن تیم گرا هستم.»

6363