رکوردی تازه برای فیرمینو: برترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ برتر

رکوردی تازه برای فیرمینو: برترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی- این روزها اوضاع به کام لیورپول است و تیم یورگن کلوپ با کسب نتایجی خیره کننده، در صدر جدول لیگ برتر تکیه زده است. این تیم اخیرا موفق شد تا بردی مقتدرانه مقابل آرسنال کسب کند و روبرتو فیرمینو در این بازی هت تریک کرد.

با سه گلی که فیرمینو دراین بازی به ثمر رساند، حالا نام او به عنوان برترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ برتر ثبت شده است. مهاجم برزیلی لیورپول که در تابستان سال 2015 از هوفنهایم آلمان به این تیم پیوست، از آن زمان تاکنون توانسته 43 گل در لیگ انگلیس به ثمر برساند و او با سه گلی که وارد دروازه آرسنال کرد توانست از کوتینیو، هموطن و هم تیمی سابقش در لیورپول که با 41 گل برترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ برتر بود پیشی بگیرد.

حالا فیرمینو با 43 گل، برترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ برتر است و می تواند آمار گلزنی اش در لیگ انگلیس را بهبود ببخشد. کوتینیو با 41 گل در جایگاه دوم است. جونینیو پائولیستا که در دو دوره مختلف پیراهن میدلزبورو را به تن می کرد با 39 گل در رده سوم قرار دارد. ویلیان، بازیکن برزیلی چلسی با 27 گل دررده چهارم این رنکینگ است و گابریل ژسوس با 23 گل جایگاه پنجم را در اختیار دارد.

6363