ادای دین پیکه به ویلانوای فقید: پسر تیتو، اولین خرید آندورای پیکه

ادای دین پیکه به ویلانوای فقید: پسر تیتو، اولین خرید آندورای پیکه

سایت رسمی فوتبالی- جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا، اخیرا باشگاه اف.سی آندورا را خریداری کرد و حالا اولین خریدش را برای این باشگاه انجام داده است: آدریا ویلانووا، پسر تیتو ویلانووا، سرمربی فقید بارسلونا. 4 سال پیش بود که تیتو ویلانووا به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از دنیا رفت و حالا پسر او بار دیگر نام خانوادگی ویلانوا را برسر زبانها انداخته است.

آدریا ویلانووا محصول آکادمی لاماسیاس بارسلوناست و از او به عنوان یکی از موفق ترین بازیکنان تیم پایه ای بارسا یاد می شد. اما اوضاع برای او دراین تیم خوب پیش نرفت و نهایتا آدریای جوان به صورت قرضی به ارکولس منتقل شد. در این تیم هم او نتوانست خوب جا بیفتد و به مایورکای بی پیوست. 


طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی، آدریا ویلانووا این روزها با هم تیمی های جدیدش در اف.سی آندورا مشغول تمرین است. تیم آندورا در لیگ دسته اول کاتالونیا (گروه 2) بازی می کند و اخیرا ریچارد ایمبرنون سرمربی این تیم از سمتش برکنار شده و بازی بعدی شان روز 5 ژانویه مقابل آلماسیس خواهد بود. در حال حاضر گابری و آلبرت خورکرا هدایت این تیم را در دست دارند.

البته آدریا ویلانوا تنها خرید این تیم نیست. فده بسونه، مدافع سابق تیم ال پرات هم به زودی قراردادش را با تیم پیکه به امضا خواهد رساند. فران تاکن، بازیکن سابق تنریفه و روبن بوور که سابقه بازی در لیگ های آمریکا و انگلیس را دارد نیز اخیرا به تیم آندورا پیوسته و برای این تیم بازی کرده اند.

6363