ماکه له له: یکی مثل آنری شادی می کند ویکی هم مثل پوگبا؛ شادی ورقصت را دررختکن انجام بده و نه در زمین

ماکه له له: یکی مثل آنری شادی می کند ویکی هم مثل پوگبا؛ شادی ورقصت را دررختکن انجام بده و نه در زمین

سایت رسمی فوتبالی- پل پوگبا بازیکن فرانسوی باشگاه منچستریونایتد ، ستاره تیمش در بازی با بورنموث بود و برای جشن گرفتن گلهایش دراین بازی به رقص و پایکوبی پرداخت. نحوه شادی اوبعد از گلزنی به مذاق بازیکنان سابق چلسی و لیورپول که حالا به عنوان کارشناسان تلویزیونی فوتبال مشغول به کار هستند خوش نیامده و انتقادات متعددی را به همراه داشته.

بعداز برکناری ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری یونایتد، پوگبا دوباره تبدیل به یک بازیکن درخشان شده و او زیرنظر سولسشر به روزهای خوبش بازگشته و در بازی اخیر تیمش مقابل بورنموث که با برد 1-4 شیاطی سرخ به پایان رسید، این ستاره فرانسوی دو گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند. او برای شادی یکی از این گلها به تنهایی به رقص و پایکوبی پرداخت و بعد از زدن دومین گلش با اریک بیلی شروع به رقصیدن کردند.

کلود ماکه له له اسطوره سابق باشگاه های رئال مادرید و چلسی که به عنوان کارشناس آستروسوپر اسپورت، کانال ورزشی کشور مالزی مشغول به فعالیت است در واکنش به نحوه شادی پوگبا،  از تیری آنری نام برد و گفت:« یک نفر مثل تیری آنری است که وقتی گل می زد، همه با خودشان فکر می کردند:" لعنتی آنقدر گل زده که هیچ وقت از گلزنی خوشحال نمی شود". یک بار از آنری دراین باره پرسیدم و او به من گفت:" این شیوه من برای جشن گرفتن گلهایم است. می دانم که مردم از این شیوه خوششان نمی آید ولی من اینجوری هستم و نمی توانم خودم را تغییر دهم." در مورد پوگبا هم همینطور است؛ او تغییر نخواهد کرد. ما او را همین گونه پذیرفته ایم که اینجوری است. گاهی وقتها حس می کنم که او به حریفان احترام نمی گذارد.»

ماکه له له ادامه داد:«اگر به جای حریفان بودم، به او می گفتم:"ببین پسر خوب، این کارها را در رختکن انجام بده و نه در زمین چمن. شما 0-4 بردید و مقابل ما می رقصی؟» و همچنین به این نکته اشاره کرد که روزی برسر مسئله مشابهی با رونالدینیو جروبحث کرده.

جیمی کرگر کاپیتان سابق لیورپول هم از شادی های اغراق آمیز پوگبا دل خوشی ندارد. او در برنامه زنده اسکای سپورتس و بعد از شادی پوگبا بعداز گلهایش به این نکته اشاره کرد که این رفتارها خیلی وقتها سطح بالای بازیکنان را تحت پوشش قرار می دهند و البته به این نکته اشاره کرد که پوگبا ستاره تیمش دراین بازی بوده.

از زمان برکناری ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری یونایتد، پوگبا که حسابی با او به مشکل خورده بود، به ترکیب اصلی یونایتد بازگشته و با زدن 4 گل و 3 پاس گل در سه بازی اخیر تیم زیرنظر سولسشر دوباره به روزهای اوجش بازگشته است.

6363