کریس رونالدو: وقتی می برم خوشحالم ولی با باخت، دنیا به آخر نمی رسد؛ عقده ای برای کسب جوایز فردی ندارم

کریس رونالدو: وقتی می برم خوشحالم ولی با باخت، دنیا به آخر نمی رسد؛ عقده ای برای کسب جوایز فردی ندارم

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در آستانه آغاز سال 2019 میلادی گفتگویی را با روزنامه رکورد پرتغال انجام داده و طی آن به مرور سال 2018 پرداخته است.

او در مورد اهمیت جوایز فردی در دنیای فوتبال و از جمله توپ طلا که اخیرا به لوکا مودریچ رسید صحبت کرده است. کریس دراین رابطه گفته:« من عقده کسب جوایز فردی را ندارم. مهمترین چیز فتح افتخارات تیمی و کمک کردن به تیمم است. بقیه افتخارات به صورت طبیعی از راه خواهند رسید. من همیشه به رکورد شکنی فکر نمی کنم و تلاش اصلی ام بر این است که به تیم کمک کنم و در بهترین سطح ممکن باشم. طبیعتا وقتی می برم خوشحال هستم ولی وقتی برنده نیستم هم دنیا به آخر نمی رسد.»

کریس در ادامه در مورد بازگشتش به اردوی تیم ملی پرتغال گفت:« آماده ام تا درسال 2019 در خدمت سرمربی تیم ملی باشم.» بعد از اتمام جام جهانی 2018، کریس رونالدو موقتا از سرمربی تیم ملی کشورش خواست تا او را برای بازیهای ملی به اردوی پرتغال دعوت نکند ولی حالا او قصد دارد تا دوباره پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند.

ستاره پرتغالی در مورد ژرژ مندس، مدیربرنامه هایش گفت:« هرگز فرد دیگری مثل او پیدا نخواهد شد.» کریس با مرور سال 2018 میلادی ادامه داد:« گلهای مهمی را درسال 2018 به ثمر رساندم. شاید بتوان گفت که سال 2018، بهترین سال کارنامه ورزشی ام بود.»

6363