تلاش اینترمیلان برای جذب تونی کروس

تلاش اینترمیلان برای جذب تونی کروس

سایت رسمی فوتبالی - اینترمیلان قصد دارد برای فراهم کردن شرایط بهتر برای مهاجم خود، مائورو ایکاردی، بازیکنان تراز اولی را به خدمت بگیرد که یکی از آنها تونی کروس، هافبک رئال مادرید و تیم ملی آلمان، است. 

به گزارش فوتبالی، تیم اسپالتی در حال حاضر با 14 امتیاز اختلاف با یوونتوس صدرنشین در رده سوم سری آ قرار دارد. اما کوریره دلو اسپرت خبر داده که اینتر در حال بررسی گزینه های خرید زمستانی خود است که شامل تونی کروس از رئال مادرید و دیه گو گودین، مدافع اتلتیکو مادرید، هستند. به نظر می رسید که کروس با سیستم مورد استفاده جولن لوپتگی، کارآیی گذشته و خصوصا در زمان زین الدین زیدان را در خط میانی رئال مادرید نداشته باشد. اما حضور سولاری روی نیمکت این تیم بار دیگر به بار حضور کروس در ترکیب این تیم اضافه کرد و حالا اینتر باور دارد که این بازیکن می تواند کسی باشد که درخشش ایکاردی در خط حمله این تیم را چند برابر کند. باشگاه های بسیاری خواهان جذب این ستاره آرژانتینی هستند و اینتر هنوز نتوانسته نام های بزرگی را جذب کرده تا بتواند برای حفظ این بازیکن در رقابت های بسیاری به عنوان مدعی حضور داشته باشد. 

بازیکن دیگری که مدنظر اینتر قرار گرفته، دیه گو گودین است که هنوز قرارداد خود را با اتلتیکو مادرید تمدید نکرده و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای جذب در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای اینتر باشد. 

1070