بازیکنان رئال مادرید که در سال 2002 قهرمان لالیگای نونهالان شدند حالا کجا هستند؟

بازیکنان رئال مادرید که در سال 2002 قهرمان لالیگای نونهالان شدند حالا کجا هستند؟

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید امسال قهرمان لالیگای نونهالان شد. آنها 16 سال پیش هم فاتح این رقابت‌ها شده بودند، اما در این مدت نتوانستند این عنوان را کسب کنند.

آخرین باری که رئال فاتح این مسابقات زیر 12 سال شده بود، در فینال بارسلونا را یک بر صفر شکست داده بود.

در آن تیم یلکو راموس اورسوا، خوسه لوییس آرویو، ناچو فرناندس، ویکتور مونیوس، خاوی روبلس، دنیس چریشف، آنتونیو مارتینس و ویکتور مرچان بازی کردند. در مقابل آنها یاگو فالکه، بهترین بازیکن تورنمنت حضور داشت که حالا در تورینو است، و بویان کرکیچ، بهترین گل‌زن آن مسابقات هم در استوک‌سیتی بازی می‌کند.

اما چه بر سر بازیکنان رئال مادرید آمد؟

یلکو راموس اورسوا که دروازه‌بان تیم بود حالا 28 سال سن دارد و پس از حضور در چند تیم مادریدی، در لاس‌روساس بازی می‌کند.

خوسه لوییس آرویو سانس هم که متولد فوریه 1990 بود، مدت‌ها در تیم‌های دسته سه بازی کرد و حالا در پلاسینسیا حضور دارد.

ناچو فرناندس گل پیروزی‌بخش رئال در آن فینال را زد. او یکی از دو بازیکنی از آن تیم شد که به تیم اصلی رئال رسید. او در حال حاضر در رئال بازی می‌کند و با این تیم فاتح چهار دوره لیگ قهرمانان، یک دوره لالیگا، یک جام حذفی، دو سوپرجام، و چهار جام باشگاه‌های جهان شده است. او در جام جهانی هم با اسپانیا بازی کرد.

ویکتور مونیوس تنها بازیکن از جمع آن هشت نفر است که حالا تیم ندارد. آخرین تیم او سانسه بود و او پیش از آن در چند تیم آمریکایی بازی کرد.

خاوی روبلس در تیم اینترناسیونال ده‌مادرید در دسته سه فوتبال اسپانیا حضور دارد. 

دنیس چریشف هم دیگر بازیکنی است که به تیم اصلی رئال رسید، هرچند که مانند ناچو موفق نبود. اما او در جام جهانی برای روسیه بازی کرد و در لالیگا هم سابقه پوشیدن پیراهن والنسیا، ویارئال و سویا را دارد و با سویا فاتح لیگ اروپای 2014 شده است. او حالا در والنسیا بازی می‌کند.

ویکتور مرچان بازیکنی آینده‌دار به نظر می‌رسید. او در فصل 11-2010 به تیم دوم رئال رسید اما نتوانست به تیم اصلی راه یابد. او حالا در سن‌آگوستین بازی می‌کند.

آنتونیو مارتینس فلیپه هم تا 2011 در رئال بود و حالا بازیکن مهمی برای تیم کولتورال لئونسا است و در تلاش است که این تیم را به دسته دوم برگرداند.

8444