اوون: ندیده بودم لیورپولی‌ها اینقدر به تیم افتخار کنند

اوون: ندیده بودم لیورپولی‌ها اینقدر به تیم افتخار کنند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش خارق‌العاده لیورپول در بازی دیشب این تیم مقابل آرسنال که با پیروزی 5-1 مرسی‌سایدی‌ها به پایان رسید، در شبی که فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول هت‌تریک کرد و سادیو مانه و محمد صلاح دو گل دیگر برای قرمزهای آنفیلد به ثمر رساندند، مایکل اوون اسطوره بزرگ باشگاه لیورپول بعد از بازی ضمن ستایش از بازی درخشان شاگردان یورگن کلوپ مدعی شد این تیمی است که هواداران می‌توانند به معنای واقعی کلمه به آن افتخار کنند.

اوون در گفتگو با بی تی اسپرت گفت:" یادم نمی‌آید هواداران لیورپول هیچوقت تا این حد به تیم‌شان افتخار کرده باشند. من از وقتی سوار ماشین شدم که به استادیوم بیایم هیجان‌زده بودم چون همه می‌دانند که بازی‌های لیورپول و آرسنال همیشه جذاب و تماشایی و پرهیجان از کار درمی‌آید. آرسنال تیم بزرگی است ولی آنها در حال حاضر قادر به ایستادن در مقابل لیورپول نیستند".

مارتین کیون اسطوره آرسنال هم که به عنوان کارشناس در کنار مایکل اوون حضور داشت هم به تمجید از لیورپول پرداخت و گفت:" لیورپول این روزها عالی است. از لیگ برتر 18 بازی باقی مانده و اگر لیورپول همینطور به درخشش ادامه دهد پیروزی در 15 بازی برای آنها کافی است تا عنوان قهرمانی را بدست بیاورند. البته بازی آینده لیورپولی ها مقابل سیتی برای هر دو تیم بسیار حیاتی است. منچسترسیتی اگر در آن بازی پیروز نشود شانس دفاع از قهرمانی سال گذشته اش را تا حدود زیادی از دست خواهد داد".