نگرانی گواردیولا از درخشش فوق‌العاده لیورپول

نگرانی گواردیولا از درخشش فوق‌العاده لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچسترسیتی امروز در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون می‌رود، لیورپول رقیب بزرگ این تیم دیروز با پیروزی بزرگ مقابل آرسنال که با نتیجه درخشان 5-1 بدست آمد با 10 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی صدرنشین جدول است. گواردیولا که از زمان بدست گرفتن سکان هدایت سیتی تا کنون چیزی در حدود 685 میلیون دلار برای خرید بازیکن هزینه کرده با اعتراف خود گواردیولا در حال حاضر قادر به رقابت با مرسی‌سایدی‌ها نیست.

شاگردان یورگن کلوپ حالا بیست بازی از لیگ برتر را بدون شکست پشت سر گذاشته‌اند و تا کنون 48 گل به ثمر رسانده‌اند درحالیکه تنها 8 بار دروازه‌شان را باز شده دیده‌اند.

گواردیولا پیش از پیروزی بزرگ لیورپول در بازی دیروز با امیدواری نسبت به امیدهای تیم خود گفته بود:" ما نیم‌فصل اول را با 44 امتیاز به پایان رساندیم یعنی اگر در نیم‌فصل دوم همینطور کار کنیم در پایان فصل 88 امتیاز خواهیم داشت. در سالهای گذشته خیلی تیمها با امتیازهایی کمتر از این قهرمان شده‌اند پس می‌توان گفت ما هنوز شانس زیادی برای قهرمانی داریم".

اما درخشش خارق‌العاده لیورپول باعث شده گواردیولا نسبت به اظهارنظر درباره احتمال قهرمانی تیمش در لیگ برتر امسال محتاطانه‌تر سخن بگوید. پپ درباره درخشش خارق‌العاده شاگردان یورگن کلوپ گفت:" در مورد لیورپول چه می‌توان گفت؟ درباره تیمی که تا الان 9 کلین شیت داشته و این همه گل به تیمهای مختلف زده؟ نه، در این شکی نیست که ما در حال حاضر از آنها عقب افتاده‌ایم و قادر به رقابت با آنها نیستیم".