رانیری: وقتی کامارا پنالتی را خراب کرد، می خواستم او را بکشم؛ کامارا به من بی احترامی کرد

رانیری: وقتی کامارا پنالتی را خراب کرد، می خواستم او را بکشم؛ کامارا به من بی احترامی کرد

سایت رسمی فوتبالی- فولام در بازی روز شنبه خود موفق شد تا هادرزفیلد را شکست دهد ولی در جریان این بازی اتفاقاتی رخ داد که خشم سرمربی ایتالیایی فولام را به همراه داشت.

درپایان این مسابقه کلودیو رانیری سرمربی ایتالیایی فولام به تندی به انتقاد از عملکرد ابوبکر کامارا در جریان بازی پرداخت. در نیمه دوم این بازی بود که داور مسابقه یک ضربه پنالتی به نفع فولام اعلام کرد و الکساندر میتروویچ پنالتی زن اول تیم فولام آماده می شد تا پشت این ضربه قرار گیرد اما کاراما ناگهان به سمت میتروویچ رفت و با هم تیمی اش به جروبحث پرداخت و توپ را از او گرفت و خودش پشت ضربه پنالتی ایستاد.

این بازیکن 23 ساله پیش از این و دربازی تیمش با منچستریونایتد (در شرایطی که میتروویچ غایب بود) برای تیمش از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده بود، با اعتماد به نفسی بالا پشت این ضربه ایستاد ولی یوناس لوسل دروازه بان هادرزفیلد ضربه پنالتی کامارا را مهار کرد. درنهایت فولام با تک گل میتروویچ توانست سه امتیاز بازی را مال خود کند.


اما حتی برد هم نتوانست از شدت عصبانیت رانیری درپایان مسابقه بکاهد. این سرمربی ایتالیایی در گفتگو با بی بی سی اسپورت گفت:«من به کامارا همه چیز گفتم. من به او گفتم که باید توپ را به میتروویچ بدهد؛ چون او پنالتی زن اول تیم است. اما رفتار کامار باورنکردنی است. او به من و به باشگاه، به هم تیمی هایش و به هواداران احترام نگذاشت. من با او صحبت کرده بودم ولی این رفتار درست نیست. وقتی کامارا پنالتی را خراب کرد، می خواستم او را بکشم. این کاملا طبیعی است. اصلا چنین رفتاری ممکن نیست. یک نفر بخواهد پنالتی را بزند، چون آخرین پنالتی تیم را او زده بود؟ ولی در آن بازی میتروویچ حضور نداشت.»

ده دقیقه بعد از این پنالتی از دست رفته جنجالی و در دقیقه 91 بازی بود که میتروویچ گل ارزشمندی را برای تیمش به ثمر رساند و سه امتیاز بازی را برای تیمش کسب کرد. او در پایان بازی ترجیح داد تا درمورد این پنالتی جنجالی صحبتی نکند. میتروویچ دراین باره گفت:« ما بحث کوتاهی برسر پنالتی داشتیم و من فکر می کنم که این برعهده من است که پنالتی های تیم را بزنم. کامارا اینطور فکر نمی کند ولی من به او احترام می گذارم. در گذشته هم چنین رفتارهایی داشتم. با این موضوع مشکلی ندارم. او پنالتی را خراب کرد واین هم بخشی از فوتبال است.»

6363