کمپانی: شب قبل از بازی با برزیل قرص خواب خوردم؛ مشورت سرمربی برزیل با گواردیولا، در جام جهانی کار دستشان داد

کمپانی: شب قبل از بازی با برزیل قرص خواب خوردم؛ مشورت سرمربی برزیل با گواردیولا، در جام جهانی کار دستشان داد

سایت رسمی فوتبالی- یکی از مهمترین گام های بلژیکی ها برای کسب مقام سومی جام جهانی روسیه، برد این تیم مقابل برزیل در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی 2018 بود. آنها در آن بازی 2-1 برزیل را شکست دادند و گل اول این تیم که توسط ونسان کمپانی به ثمر رسید، داستان جالب توجهی دارد. که حالا کمپانی در گفتگو با شبکه بلژیکی آر.تی.بی.اف در موردش صحبت کرده است. 

کمپانی در مورد ماجرای بازی با برزیل و برد دلچسب بلژیکی ها گفت:« داستان گلی که مقابل برزیل زدم، هیجان انگیز بود. شب قبل از بازی در هتل، اصلا خوابم نمی برد.  یک قرص خواب خوردم تا بتوانم بخوابم ولی یادم رفت ساعتم را برای صبح کوک کنم. در نتیجه خواب ماندم و در اولین جلسه تیم برای بازی با برزیل حضور نداشتم.»

بدین ترتیب بود که کمپانی بخشهایی از توضیحات تکنیکی روبرتو مارتینس، سرمربی اسپانیایی تیمش را که در مورد استراتژی تیم در ضربات ایستگاهی بود را از دست داد.


خلاصه اینکه کمپانی با تاخیر به جلسه تیم ملحق شده و از تیری آنری، دستیار مارتینس درخواست کرد تا نکاتی که درزمان غیبت او مطرح شده را به او توضیح دهد. کمپانی ادامه داد:«هردوی ما دقیقا برنامه های تعیین شده را مرور کردیم. به آنری گفتم که برزیل دقیقا مثل منچسترسیتی دفاع می کند. من در کمپ تمرینی سیتی، بارها سرمربی تیم ملی برزیل را دیده بودم که برای صحبت کردن با پپ گواردیولا به آنجا آمده بود. آنها دقیقا عملکرد سیتی را کپی برداری کرده بودند و من ازنقاط ضعف این سیستم کاملا مطلع بودم.»

در جریان بازی، این ونسان کمپانی بود که توانست در دقیقه 13 بازی گل اول بلژیک را از روی کرنر ارسالی توسط ناصر شادلی به ثمر برساند و گویا او از شادلی خواسته بود تا توپ را روی تیر اول ارسال کند. کمپانی درتوضیح این گل گفته:« اگر تصاویر را تماشا کنید، متوجه می شوید که من چه کار کردم.» طبق پیش بینی کمپانی، دو بازیکن برزیلی از تیر اول دروازه محافظت می کردند و بدین ترتیب او توانست به بهترین نحو ممکن دست برزیلی ها را خوانده و برای تیمش گلزنی کند. 

6363