هواداران ناپولی با ماسک کولیبالی به ورزشگاه می روند

هواداران ناپولی با ماسک کولیبالی به ورزشگاه می روند

سایت رسمی فوتبالی - هواداران ناپولی قصد دارند در بازی روز شنبه برابر بولونیا با استفاده از ماسک کولیبالی حمایت خود از این بازیکن را نشان دهند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 27 ساله در فرانسه و از والدینی سنگالی به دنیا آمد و در جریان دیدار هفته گذشته برابر اینتر با توهین های نژادپرستانه روبرو شد. کولیبالی پس از خطا روی بازیکن حریف کارت زرد دریافت کرد و سپس به دلیل تشویق طعنه آمیز داور با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. مربی او، کارلو آنچلوتی، با حمایت از این مدافع تاکید کرد که باشگاه سه بار درخواست توقف بازی را داده است. اینتر حالا باید در دو بازی بدون حضور هواداران خود به میدان برود. او همچنین تایید کرد که در صورت تکرار چنین اتفاقاتی شخصا وارد عمل شده و تیم و بازیکنانش را از زمین بازی بیرون خواهد کشید.

حالا هواداران ناپولی نیز آماده هستند تا حمایت خود از کولیبالی را نشان دهند. گروهی از هواداران ماسک هایی از صورت کولیبالی و پیراهن هایی که نام او روی آنها نقش بسته تهیه کرده اند تا روز شنبه در دیدار برابر بولونیا از آنها استفاده کرده و اتحاد خود با این بازیکن را به همگان نشان دهند. 

1070