نگرانی عراقی‌ها از اظهارات کاتانتس

نگرانی عراقی‌ها از اظهارات کاتانتس

وب سایت رسمی فوتبالی- مصاحبه اخبر سرچکو کاتانتس سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در خصوص اهداف این تیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا رسانه‌ها و فوتبالدوستان عراقی را نگران کرده است.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی فوتبال عراق در حالی برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2019 آماده می‌شود که تنها چند ماه از انتخاب سرمربی جدید این تیم می‌گذرد و اظهارات کاتانتس موجب نگرانی رسانه‌های ورزشی همچنین مردم فوتبالدوست عراق شده است.

سرمربی تیم ملی عراق پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا هدف این تیم را کسب تجربه و آماده سازی مناسب جهت حضور موفق در مرحله مقدمانی جام جهانی دانست، این در حالی است که کشور جنگ زده عراق در سخت‌ترین روزهای تاریخ خود در سال 2007 موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌ها شد و فوتبالدوستان این کشور انتظار دارند عراق همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها باشد.

عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ایران، یمن و ویتنام هم گروه است و کاتانتس ایران را رقیب اصلی شاگردانش در این مرحله دانسته بود. باید دید سرمربی عراق به واقع با هدف کسب تجربه وارد جام ملت‌ها می‌شود یا با اینگونه اظهارات به دنبال فریب دادن حریفان خودش در این رقابت‌هاست.

عراقی‌ها در بازی های تدارکاتی مقابل تیم‌های ملی فوتبال فلسطین و چین به پیروزی رسیده‌اند.

7655