لی دونگ گوگ: ازبکستان برای قهرمانی می آید

لی دونگ گوگ: ازبکستان برای قهرمانی می آید

به گزارش "ورزش سه"، لی دونگ گوگ دومین گلزن برتر تمام ادوار جام ملت ها بعد از علی دایی ستاره سرشناس فوتبال ایران در ادعایی جالب شانس ازبکستان برای قهرمانی در این دوره از رقابت ها به عنوان اسب برنده را بیشتر از هر تیمی دیگری دانست.


مهاجم سابق تیم ملی کره جنوبی که سابقه حضور در سه دوره جام ملت ها بین 2000 تا 2007 را با 10 گل زده دارد در تازه ترین پیش بینی خود از جام هفدهم در امارات گفت:« یک احتمال بسیار جدی وجود دارد آن هم این که ازبکستان به شگفتی ساز امارات 2019 تبدیل شود تا با هکتورکوپر جام را به خانه ببرد».


او ادامه داد:« ازبک ها تیمی جوان و با استعداد دارند که می توان آنها را نسل طلایی فوتبال این کشور دانست. من در بازی های آسیایی جاکارتا این تیم را دیدم که بسیار چشمگیر و دلنواز بازی می کرد و شک ندارم اگر قهرمان هم نشوند می توانند یکی از تیم های حاضر در مراحل نهایی جام ملت ها باشند چون اتحاد و درک متقابلی میان آنها وجود دارد که می تواند برای هر تیم مدعی یک تهدید بزرگ باشد آن هم با حضور مردی کاربلد همچون هکتور کوپر آرژانتینی».


لی دونگ گوگ در خصوص شانس قهرمانی کره جنوبی اظهارنظری نکرد و تنها رویای خود را دیدن قهرمانی کره با برد مقابل ژاپن در فینال جام ملت ها دانست، جدالی که در صورت رقم خوردن آن در فینال جام ملت ها می توانست آرزوی بزرگ این چهره سرشناس را برآورده کند.