ناراحتی ساری از عدم تمدید قرارداد هازارد: این مشکل باید سریعتر حل شود

ناراحتی ساری از عدم تمدید قرارداد هازارد: این مشکل باید سریعتر حل شود

سایت رسمی فوتبالی - مائوریتزیو ساری تایید کرد که چلسی باید هرچه سریعتر مشکل پیش آمده در عدم تمدید قرارداد ادن هازارد را حل کند. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد و رئال مادرید امیدوار است که بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. ستاره بلژیکی اخیرا مدعی شد که می خواهد پیش از تصمیم نهایی برای آینده خود تا تابستان صبر کند. ساری در پاسخ به احتمال حضور بلند مدت هازارد در چلسی گفت: " نمی دانم اما فکر می کنم حالا زمان تصمیم گیری است. فکر می کنم که باید این مشکل را حل کنیم. اگر او می خواهد برای آینده برنامه ریزی کند، ما باید این مشکل را حل کنیم. من نمی توانم این کار را انجام دهم چون قدرت آن را ندارم. من مربی هستم. من مدیر یا مسئول نقل و انتقالات نیستم. تنها درباره پستش در زمین با او صحبت می کنم. "

ساری در پاسخ به سوالی درباره پست جدید این بازیکن در چلسی اظهار داشت: " نمی توانم ببینم هازارد چه مشکلی در این پست دارد. او چهار بازی به عنوان مهاجم سایه بازی کرده و 3 گل زده و دو پاس گل داده است. بنابراین نمی دانم مشکل دقیقا چیست. از عملکرد او در این پست بسیار راضی هستم چون می تواند گلزنی کند و فضا را برای هم تیمی هایش نیز باز کند. بنابراین در حال حاضر از او راضی هستم اما در آینده می تواند در پست وینگر نیز به میدان برود. نمی دانم او ترجیح می دهد وینگر باشد یا مهاجم. اما اگر در بازی اخیر توانست به عنوان مهاجم نوک بازی کند بنابراین حضورش در این پست ایرادی ندارد. "

1070