زمان برگزاری مراسم ویژه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی

زمان برگزاری مراسم ویژه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی

وب سایت رسمی فوتبالی_ اگرچه مراسم بدرقه‌ای که قرار بود از طرف فدراسیون فوتبال در جزیره کیش و بر روی یک کشتی تفریحی برای تیم ملی پیش از اعزام به محل برگزاری جام ملت‌های آسیا در امارات برگزار شود، به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده، لغو شد اما فدراسیون فوتبال و کمیته فرهنگی این فدراسیون، برگزاری مراسم دیگری تحت عنوان «حمایت از ملی‌پوشان برای حضور در آوردگاه آسیایی» و رونمایی از سرودهای تهیه شده ویژه جام ملت‌ها و هواداران فوتبال را در برنامه دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر؛ غلامحسین زمان‌آبادی مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در مورد جزئیات این برنامه توضیح داد و گفت: مراسم بدرقه‌ای که برای برگزاری آن برنامه‌ریزی‌های کاملی صورت گرفته بود، به دلایلی و از آنجا که اولویت برنامه‌های تمرینی تیم ملی در امارات بود، منتفی شد. با این حال قصد داریم به بهانه رونمایی از سرودهایی که خود می‌تواند انرژی خوبی برای ملی‌پوشان باشد، حمایتمان را از تیم ملی در آستانه حضور در جام ملت‌ها به صورت رسمی اعلام کنیم.

به گفته وی، مراسم پیش‌بینی شده فدراسیون فوتبال با محوریت اعلام حمایت از تیم ملی در جام ملت‌ها، ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود؛ این مراسم بیشتر جنبه مردمی دارد و هواداران فوتبال، شرکت‌کنندگان اصلی در آن هستند.

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: بر اساس هماهنگی‌های اولیه، بوستان آب و آتش محل برگزاری این برنامه حمایتی است. هواداران تیم‌های تهرانی مانند پرسپولیس، استقلال و سایپا نیز بدنه اصلی این مراسم را تشکیل می‌دهند. در واقع قصدمان بر این است برای اجرای این برنامه دعوت مردمی داشته باشیم؛ نه مراسم رسمی.

وی در این رابطه گفت: قاعدتاً مسئولان مرتبط را نیز در جریان برنامه پیش‌بینی شده قرار خواهیم داد اما قرار بر این نیست تا مراسم مورد نظر به صورت رسمی برگزار شود؛ قصد و هدفمان این است همزمان با اینکه تیم ملی وارد محل برگزاری جام ملت‌ها در امارات می‌شود، در تهران مراسم خود را برگزار کرده و با حضور هواداران که همیشه همراه ملی‌پوشان بوده و هستند، حمایت خود را از تیم ملی، بازیکنان و مربیان آن اعلام کنند.

زمان‌آبادی تأکید کرد: سرودهایی که ویژه جام ملت‌ها و هواداران فوتبال تهیه شده است، در همین مراسم رونمایی خواهند شد؛ این دو سرود توسط ماهور، نوه عموی رضا قوچان‌نژاد خوانده شده است.

مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فرشی ویژه جام ملت‌ها برای تقدیم به مدیریت کنفدراسیون فوتبال آسیا و فرشی ویژه کارلوس کی‌روش نیز آماده شده که از آنها فردا در مراسمی که به میزبانی تبریز برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. در مراسم ۱۲ دی ماه این دو فرش را نیز نمایش خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: آخرین تصمیم‌گیری ما برای برگزاری این مراسم در تاریخ ۱۲ دی ماه و در محل بوستان آب و آتش است اما همچنان در حال رایزنی برای هماهنگی‌های نهایی هستیم. در صورت اعمال تغییرات احتمالی، آنها را اعلام خواهیم کرد.


۴۱۲۴