پیشکسوتان سرخابی‌ها مقابل پیشکسوتان ملی در استادیوم امام رضا(ع) پا به‌توپ می‌شوند

پیشکسوتان سرخابی‌ها مقابل پیشکسوتان ملی در استادیوم امام رضا(ع) پا به‌توپ می‌شوند

وب سایت رسمی فوتبالی- رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران با بیان اینکه مسابقات فوتبال 3جانبه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار در مشهد برگزار می شود، گفت: پیشکسوتان سرخابی‌ها مقابل پیشکسوتان ملی در استادیوم امام رضا(ع) پا به‌توپ می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، سعید حق‌وردی در گفت‌وگویی در مشهد گفت: سازمان ملی قهرمانان ملی ورزش ایران هر سال یک برنامه ورزشی با عنوان از کرامت تا شهادت برگزار می‌کند که این برنامه درراستای تقدیر از مقام شهید بروجردی ویژه تجلیل از فرزندان شهید ورزشکار است، در چند سال اخیر با توجه به‌اینکه در میان شهدای مدافع حرم شهیدانی نیز هستند که ورزشکار بودند، با تجلیل از فرزندان این شهدا یاد و خاطره این شهدا را گرامی خواهیم داشت.

رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران با بیان اینکه مسابقات فوتبال 3جانبه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار در مشهد برگزار می‌شود، گفت: پیشکسوتان سرخابی‌ها مقابل پیشکسوت ملی در استادیوم امام رضا(ع) پا به‌توپ می‌شوند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در سال جاری با همکاری سازمان صدا و سیما، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، آستان قدس رضوی و شورای شهر مشهد با اهداف خیرخواهانه برگزار می‌شود.

حق‌وردی افزود: در این مسابقات، تیم‌های منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس، منتخب پیشکسوتان خراسان رضوی و منتخب پیشکسوتان ملی در این رقابت که قرار است در دهه مبارک فجر در مشهد برگزار شود، شرکت می‌کنند، همچنین، تیم‌ها متشکل از اسطوره و مفاخر ورزشی هستند و در بین هر نیمه این بازی‌ها، ۵۰ کودک یتیم با اولویت فرزند شهید مدافع حرم توسط سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران اکرام  می‌شوند.

رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران اضافه کرد: اسامی تیم‌ها مزین به‌نام شهدای گرانقدر دفاع مقدس است، این مسابقات با هدف احیای شاخص‌های ورزشی و پیروی از سیره اهل بیت (ع)، اکرام و تجلیل از ایتام، گرامیداشت انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه نشاط بین جوانان، الگوسازی و ترویج ورزش در مقابل ناهنجاری‌های موجود در جامعه برگزار می‌شود.

7655