ساری: مبارزه با نژادپرستی یعنی نبرد با احمق‌ها

ساری: مبارزه با نژادپرستی یعنی نبرد با احمق‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در جریان بازی چلسی و واتفورد که در خانه‌ واتفورد برگزار شد و با پیروزی 2-1 چلسی به پایان رسید بر اساس گزارشها اقلیتی از هواداران چلسی که به عنوان مهمان به واتفورد آمده بودند بار دیگر به سر دادن شعارهای نژادپرستانه پرداختند. اقدامی که عصبانیت شدید مائوریسیو ساری سرمربی چلسی را به دنبال داشت.

این در حالی است که در ماه دسامبر هم رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی چلسی، استمفوردبریج هدف حملات نژادپرستانه قرار گرفته بود و موضوع نژادپرستی در میان هواداران چلسی داغ شده بود. در عین حال یوفا همچنان در حال تحقیق درباره شعارهای نژادپرستانه‌ای است که گفته می‌شود هواداران چلسی در جریان یکی از بازی‌های تیم‌شان در لیگ اروپا، در مجارستان سر داده‌اند.

ساری بعد از بازی مقابل واتفورد در واکنش به این موضوع گفت معتقد است نژادپرستی مشکلی اجتماعی است و به هواداران چلسی محدود نمی‌شود. او به خبرنگاران گفت:" اول باید در این مورد با مدیران باشگاه صحبت کنم. دوم اینکه نمی‌خواهم چیزی را تعمیم بدهم چون 99 درصد هواداران ما فوق‌العاده هستند. به هر حال در هر جامعه‌ای عده‌ای احمق پیدا می‌شوند".

ساری در ادامه صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت:" اگر این را بپذیریم که در هر جامعه‌ای احمق پیدا می‌شود باید دست به دست هم بدهیم و علیه این انسانهای احمق مبارزه کنیم نه علیه هواداران چلسی".