آدریانو: وقتی به اینتر رفتم، سیتی و رئال مادرید هم مرا می خواستند

آدریانو: وقتی به اینتر رفتم، سیتی و رئال مادرید هم مرا می خواستند

سایت رسمی فوتبالی-  آدریانو مهاجم سابق باشگاه اینترمیلان در صحبت هایی اعلام کرده که زمانی که به اینترمیلان پیوسته بود تیمهای دیگری خواهان به خدمت گرفتن او بودند.

او با مرور خاطرات دوران حضورش در فوتبال اروپا دراین رابطه گفته:« وقتی به اینتر پیوستم، منچسترسیتی مرا می خواست ولی موراتی، رئیس اینتر حاضر نشد تا مرا قرضی به سیتی بفرستد. وقتی در پارما بازی می کردم، چلسی هم به دنبال من بود ولی اینتر را انتخاب کردم. چند ماه بعد از آن هم رئال مادرید به سراغم آمد ولی به رئال هم نرفتم.»



آدریانو حالا در برزیل زندگی می کند و برنامه ای برای ترک زادگاهش ندارد. او در مورد شرایط زندگی اش در سرزمین مادری اش گفته:« اینجا شرایطم خوب است. در برزیل و در ریو دوژانیرو زندگی می کنم. درکنار خانواده و دوستانم هستم. یک زندگی عادی را دنبال می کنم. از فوتبال خداحافظی نکرده ام و در حال حاضر تصمیم دارم تا کمی استراحت کنم. اگر فرصتی برای بازگشتم به فوتبال فراهم شود، این کار را خواهم کرد ولی تنها در برزیل. چون دیگر نمی خواهم از خانواده ام دور باشم. سه فرزند من در برزیل زندگی می کنند و اگر در برزیل فرصتی برای بازی کردن برایم فراهم شود به میادین بازخواهم گشت.»

6363