هازارد: می خواهم با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شوم، پس از جام جهانی یکی از بهترین بازیکنان دنیا شدم

هازارد: می خواهم با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شوم، پس از جام جهانی یکی از بهترین بازیکنان دنیا شدم

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد در پی به ثمر رساندن گل های بیشتر و کسب قهرمانی در چلسی است و این یعنی شاید در آینده او همچنان با پیراهن آبی در میادین حضور پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 27 ساله این فصل نیز نمایش درخشانی از خود ارائه دادهه است. هازارد بارها مدعی شده که شاید به زودی چلسی را ترک کند اما در حال حاضر از حضور در این تیم خشنود است. او در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " من هرگز به خودم فکر نمی کنم. تنها تلاش می کنم که برای هم تیمی هایم بازی کنم. بیشتر زمان بازی را در میانه میدان هستم بنابراین بیشتر شبیه یک بازیساز شده ام. گاهی خوش شانس هستم و توپی که پاس می دهم به گل تبدیل می شود و گاهی نیستم! می خواهم این را به عنوان بخشی از فوتبالم داشته باشم:  برای هم تیمی هایم بازی کنم. از آمادگی خودم و دستاورد تیم تا این جای فصل راضی هستم. می دانم که برای یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی می کنم و می توانم در آینده بسیار پیشرفت کنم. ما نیاز داریم که گل های بیشتری به ثمر برسانیم و جام های بیشتری به دست آوریم. تا به حال نیز قهرمانی های زیادی با چلسی داشته ام اما وقتی برای این تیم بازی می کنی، جام های بزرگی مانند لیگ قهرمانان و رسیدن به فینال را می خواهی. "

هازارد همچنین معتقد است که نمایش خیره کننده اش در جام جهانی 2018 روسیه سطح بازی او را به مرحله جدیدی برد و او را در بین بازیکنان برتر دنیا قرارداد. او اضافه کرد: " شخصا حس می کنم که در جام جهانی به مرحله دیگری رفتم. فکر می کنم پیش از جام جهانی مردم فکر می کردند که من بازیکن خوبی هستم اما پس از آن آنها می گفتند که من یکی از بهترین بازیکنان دنیا هستم. این جایی است که من می خواهم به آن برسم و بمانم. "

1070