ساری: باید با پیروزی، شکست قبلی را فراموش کنیم

ساری: باید با پیروزی، شکست قبلی را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری امشب در زمین واتفورد در حالی به مصاف این تیم می‌روند که روز شنبه در مقابل لستر شکست خوردند. ساری ایتالیایی در آستانه بازی امشب چلسی مقابل واتفورد از شاگردانش خواست با کسب یک پیروزی شکست قبلی را به فراموشی بسپارند. ساری در عین حال خبر خوشی به هواداران چلسی داد و اعلام کرد آلوارو موراتا که اخیرا مصدوم شده بود و در سه بازی اخیر چلسی حضور نداشت بهبود پیدا کرده و ممکن است امشب در مقابل واتفورد به میدان برود.

ساری در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در حال حاضر فقط باید به تیم خودمان فکر کنیم نه تیمهای مقابل‌مان. بازی مقابل واتفورد بازی دشواری است. ما حریف را بررسی و آنالیز کرده‌ایم ولی به نظر من مهمترین چیز این است که نشان بدهیم بعد از شکست مقابل لستر، واکنش ما در این بازی چیست".

ساری در ادامه‌ی صحبت‌های خود با خبرنگاران گفت:" ما در بازی قبلی مقابل لستر خوب بازی نکردیم و اولین شکست خانگی فصل را تجربه کردیم. بله آن بازی آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت ولی حالا باید به فکر واکنش نشان دادن به شکست قبلی باشیم و با این نگاه خودمان را برای بازی امروز مقابل واتفورد آماده کنیم".