ستاره های دنیای فوتبال که در سال 2018 پدر شدند

ستاره های دنیای فوتبال که در سال 2018 پدر شدند

سایت رسمی فوتبالی- با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2018 قصد داریم تا از ستاره های دنیای فوتبال که در سال جاری میلادی پدر شدند نام ببریم. دراین گزارش با ما باشید

لیونل مسی

سومین فرزند لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو در سال 2018 میلادی به دنیا آمد. در ماه مارس سال 2018 میلادی بود که چیرو، فرزند سوم مسی و آنتونلا به دنیا آمد. آنها دو فرزند دیگر به نامهای تیاگوی 6 ساله ومتئوی 3 ساله دارند و کمی بعد از تولد چیرو بود که همسر مسی تصویری از خانواده پنج نفری شان را در اینستاگرام منتشر کرد. چند هفته بعداز تولد چیر بود که مسی در صحبت هایی اعلام کرد که او و همسرش دوست دارند تا دوباره بچه دار شوند و امیدوارند که فرزند بعدی شان دختر باشد.

سرخیو راموس

سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو هم در بهار سال 2018 برای سومین بار بچه دار شدند. جالب اینجاست که هر سه فرزند آنها هم پسر هستند. پسر اول آنها سرخیو راموس جونیور نام دارد؛ پسر دومشان مارکو است و نام نوزاد تازه متولد شده را آلخاندرو گذاشتند. 

گرث بیل

ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید هم در سال 2018 برای بار سوم پدر شد. اکسل چارلز سومین فرزند بیل بود که بعد از دو فرزند دختر به نامهای آلبا ویولت و ناوا والنتینا، به دنیا آمد. امسال سال سختی برای گرث بیل بود. او و همسرش که تصمیم داشتند تا برای تحکیم پیوندشان، جشن ازدواجی را برگزار کنند، مجبور شدند تا برای سومین بار جشن ازدواجشان را لغو کنند. اما گویا قسمت این زوج نیست که مراسمی برای جشن ازدواجشان برگزار کنند. یکی از مشکلات اصلی آنها، دردسرهای پدرزن بیل است که شش سال در آمریکا محکوم به حبس شده است. حالا این زوج درنظر دارند تا برگزاری جشن ازدواجشان را به زمانی که این جنجالها آرام بگیرد موکول کنند و ممکن است در نهایت درسال 2019 رخت ازدواج به تن کنند.

لوکاس واسکس

آخرین بازیکن رئال که درسال 2018 پدر شد، لوکاس واسکس بازیکن 27 ساله تیم مادریدی بود. فرزند واسکس چند هفته قبل از آغاز جام جهانی روسیه به دنیا آمد. پارسال بود که واسکس و همسرش ماکارنا رودریگز جشن ازدواجشان را برگزار کرده بودند و در ماه می اولین فرزندشان که نوزاد پسری به نام لوکاس است به دنیا آمد. 

وین رونی

وین رونی و همسرش کالین در ماه فوریه 2018 برای چهارمین بار بچه دار شدند. جالب اینجاست که چهارمین فرزند آنها هم مثل سه فرزند قبلی شان پسر است. کالین 31 ساله در پستی در توئیتر اعلام کرد که فرزندشان پسر است و 3.6 کیلو وزن داشته و نامش را کاس مک گذاشته اند

جوردی آلبا

در اوایل سال 2018 میلادی بود که جوردی آلبا برای اولین بار پدر شد. روماری ونتورا، همسر آلبا در ماه ژانویه، فرزندشان پیرو را به دنیا آورد. این زوج جوان سومین سالگرد ازدواجشان را در ماه آوریل و چند ماه بعد از تولد فرزندشان جشن گرفتند.

آلوارو موراتا

مهاجم سابق رئال مادرید و بازیکن فعلی چلسی که چند سال پیش با همسرش آلیس کامپلوی ایتالیایی ازدواج کرده بود، در فصل تابستان سال 2018 پدر دو پسر شد. این مهاجم 26 ساله حالا دو پسر دوقلو دارد که آنها را آلساندرو و لئوناردو نام گذاشته اند.

6363