ستاره های دنیای فوتبال که در سال 2018 داماد شدند

ستاره های دنیای فوتبال که در سال 2018 داماد شدند

سایت رسمی فوتبالی- چند روز دیگر تا پایان سال 2018 میلادی باقی است و به همین بهانه قصد داریم تا  با مروری بر سال جاری میلادی، از فوتبالیست هایی نام ببریم که درسال 2018 لباس دامادی به تن کردند:

سسک فابرگاس و دانیلا سمان

سسک فابرگاس و همسرش دانیلا سمان بعد از شش سال زندگی مشترک، تصمیم گرفتند تا با برگزاری جشنی، ازدواجشان را جشن بگیرند. این زوج جوان که سه فرزند هم دارند، در دسامبر سال گذشته میلادی اعلام کردند تا درنظر دارند برای تجدید پیمان زناشویی شان جشن بزرگی به پا کنند و این یکی از بزرگترین جشنهای ازدواج دنیای فوتبال درسال 2018 بود.

انتظار می رفت که این جشن در تابستان برگزار شود ولی آنها یک بار در روز 15 ماه می در هتل مجللی در برکشایر انگلیس جشن بزرگی را برگزار کردند. پس از آن به ماه عسل رفتند ودر بازگشت، جشن دیگری را در روز 24 جولای در جزیره خصوصی ایبیزا د سان فرادورا برگزار نمودند. میهمانان مشهور زیادی در این جشن حضور داشتند که از جمله آنها می توان به لوئیس سوارس و لیونل مسی و همسرانشان اشاره کرد.


کوکه رسورکسیون و بئاتریس اسپخل

کوکه و همسرش بعد از 7 سال نامزدی، جشن ازدواجشان را در روز 26 ماه می در منطقه اکسترامادورای اسپانیا برگزار کردند. طبق گفته بئاتریس، این منطقه جایی است که مادربزرگ و پدربزرگش در آنجا مدفون هستند و او با برگزاری جشن عروسی اش در این منطقه قصد داشته تا یاد عزیزانش را زنده کند.

البته این زوج جوان مجبور شدند تا ماه عسلشان را به زمان دیرتری موکول کنند؛ چرا که کوکه به اردوی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی دعوت شده بود وبعد از اتمام جام جهانی، آنها برای ماه عسل به قاره آفریقا رفتند.

سرخی روبرتو و کورال سیمانوویچ

سرخی روبرتو و همسرش هم جشن ازدواجشان را در ماه می برگزار کردند. آنها بعد از 4 سال نامزدی در روز 30 ماه می سال2018 ازدواج کردند و جشن عروسی آنها در چند روز برگزار شد. در این جشن بازیکنانی مثل دنیس سوارس و رافینیا، مارک بارترا، بویان کرکیچ ، اوریول رومئو و تعدادی دیگر از بازیکنانی که در تیم پایه ای بارسا دوست و هم تیمی روبرتو بودند، حضور یافتند.


آردا توران و اصلیهان دوگان

ستاره ترکیه ای دنیای فوتبال در روز 10 ماه مارس با اصلیهان دوگان ازدواج کرد. جشن عروسی آنها جشن ساده ای بود که در منزل عروس خانم برگزار شد.خود آردا توران در صحبت هایی اعلام کرده بود که وقتی در کشورش بحرانهای زیادی وجود دارد، دلیلی نمی بیند که جشن مجللی برای ازدواجش برپا کند وبه همین خاطر آنها در مراسمی ساده ازدواج کردند و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هم به عنوان شاعد عقد آنها در مراسم حضور داشت.

6363