دیدار دمبله با زیدان در دوبی: آیا صحبتی از یونایتدبه میان آمده؟

دیدار دمبله با زیدان در دوبی: آیا صحبتی از یونایتدبه میان آمده؟

سایت رسمی فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی اسطوره ای و سابق رئال مادرید این روزها در امارات متحده عربی حضور دارد تا در مراسم گلوب ساکر اواردز شرکت کند. عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا هم برای سپری کردن تعطیلات زمستانی اش عازم دوبی شده است.

دمبله که در هفته های اخیر به خاطر بی انضباطی هایش با انتقادات زیادی روبرو شده بود، در بازیهای اخیر بارسا عملکرد درخشانی داشت و همین بازیهای خوب باعث شد تا مورد بخشش هواداران و مدیران بارسا قرار بگیرد. فداکاری های او در بازی بارسا مقابل لوانته و در غیاب سمدو باعث شده تا حالا او یکی از بازیکنان کلیدی تیم والورده باشد و حتی توانسته کوتینیو را نیمکت نشین کند.

دمبله بعد از آخرین بازی بارسا مقابل سلتاویگو در نوکمپ به شدت از سوی هواداران تیم کاتالان تشویق شد و حالا درروزهای تعطیلی تمرینات تیم (تمرینات بارسا از روز 30 دسامبر دنبال خواهد شد)، به دوبی سفر کرده تا کمی استراحت کند. در این سفر او با یکی از اسطوره های فوتبال فرانسه و بازیکن سابق رئال مادرید نیز دیدار کرده.


دمبله و زیدان بعد از دیدار با یکدیگر، عکسی را به یادگار گرفتند که این عکس سریعا در شبکه های اجتماعی وایرال شد. سرمربی فرانسوی این روزها برای شرکت در مراسم گلوب ساکر اواردز در دوبی به سر می برد و بزرگانی مثل دیگو سیمئونه و کیلیان امباپه هم دراین مراسم شرکت خواهند داشت. البته مشخص نیست که آیا دمبله هم در این مراسم حضور خواهد داشت یا خیر.

زیدان بعد از ترک نیمکت مربیگری رئال مادرید، این روزها در حال استراحت کردن است و انتظار می رود که بعداز دریافت پیشنهاد هیجان انگیزی به دنیای مربیگری بازگردد. بعد از برکناری ژوزه مروینیو شنیده می شد که شاید زیدان جانشین او شود که در حال حاضر چنین اتفاقی رخ نداده. طبق گزارشها زیدان ممکن است در پایان فصل و بعد از اتمام قرارداد یونایتد با سولسشر هدایت این تیم را در دست بگیرد و او از حالا لیست بازیکنان مدنظرش را به سران یونایتد اعلام کرده و نام دمبله هم دراین لیست دیده می شود.

6363