مدافع کورتریک، نخستین خرید زمستانی برانکو/ توافق نادری با پرسپولیس

مدافع کورتریک، نخستین خرید زمستانی برانکو/ توافق نادری با پرسپولیس

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد نادری، مدافع کورتریک بلژیک با پرسپولیس به توافق رسید و قرار است ظرف ساعات یا روزهای آینده قرارداد رسمی خود را با این باشگاه امضا کند.

وب سایت رسمی فوتبالی- باشگاه پرسپولیس پس از مصدومیت شدید محمد انصاری، در پی جذب یک مدافع چپ است و حالا محمد نادری مدافع چپ سابق تراکتورسازی و نساجی گزینه اصلی این تیم برای تقویت در این منطقه از زمین است. نادری ابتدای این فصل به کورتریک بلژیک پیوست اما به دلیل برخی مشکلات نتوانست بازی کند و به همین دلیل در فهرست مازاد این باشگاه قرار گرفت.

پرسپولیس حالا فقط شایان مصلح را در دفاع چپ دارد و جذب نادری یک خرید مطوب برای برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. در روزهای گذشته مدیربرنامه نادری مذاکراتی با مسوولان پرسپولیس انجام داده و توافق اولیه نیز به‌دست آمده است. پرسپولیس برای این انتقال نباید پولی به باشگاه کورتریک بلژیک پرداخت کند و مذاکرات طرفین بر سر دستمزد نادری برای نیم‌فصل دوم بود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد سرانجام این توافق امروز حاصل شد و نادری ظرف ساعات یا روزهای آینده قرارداد رسمی خود را امضا می‌کند. مدیران باشگاه در ابتدای فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل عنوان کرده بودند که تا آخر هفته خبرهای خوبی برای هواداران خواهند داشت که به نظر یکی از این اخبار، جذب محمد نادری است.

به غیر از  محمد نادری، مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب رضا قوچان‌نژاد، سینا مریدی و مهدی طارمی هم تلاش می‌کنند.

7655