خشم فدراسیون رومانی از حرف‎‌های رئیس استوا بخارست علیه زنان!

خشم فدراسیون رومانی از حرف‎‌های رئیس استوا بخارست علیه زنان!

سایت رسمی فوتبالی - فدراسیون فوتبال رومانی به شدت از جیجی بکالی، رئیس باشگاه استوا بخارست که اخیرا فوتبال زنان را علیه طبیعت و تفکری شیطانی خوانده بود، انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه فدراسیون فوتبال رومانی آمده است:"با چنین رفتار و حرفهایی کاملا مخالف هستیم و حتی پوشش خبری چنین صحبت هایی هم اقدام شایسته ای نیست. به خصوص در مورد ورزشی که برای کشور ما خیلی مهم بوده است. فوتبال زنان پیشرفت فوق العاده ای در سالهای اخیر داشته است و به همین خاطر هدف فدراسیون این است که فوتبال زنان در کشور رومانی پیشرفت بیشتری داشته باشد. "

بکالی، رئیس باشگاه استوا بخارست  گفته بود:"اگر من را مجبور کنند که تیم زنان تشکیل بدهم از فوتبال کنار می روم. چطور می توان کاری را انجام داد که مخالف خواسته خداوند است؟ هرگز نباید اقدامی علیه ذات انسان صورت بگیرد. این چیزها همسو با تفکرات شیطان است. دخترها باید هندبال یا بسکتبال بازی کنند که ورزش های زیباست. چطور یک زن می تواند فوتبال بازی کند؟ آنها برای فوتبال بازی کردن ساخته نشده اند. پاهای آنها برای فوتبال ساخته نشده است. زن ها توسط خداوند خلق شده اند تا در خدمت مردان باشند. اگر تیم فوتبال زنان تشکیل بدهیم خواسته خداوند را زیر سوال برده ایم. ورزشهایی نظیر بوکس و فوتبال مناسب زن ها نیستند."

گفته می شود که رئیس فدراسیون استوا بخارست به خاطر این صحبت ها مورد تنبیه و جریمه قرار خواهد گرفت.