کلوپ: برخی منتقدان من حتی در صورت قهرمانی لیورپول هم سکوت نمی کنند

کلوپ: برخی منتقدان من حتی در صورت قهرمانی لیورپول هم سکوت نمی کنند

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ قصد دارد اولین قهرمانی خود را با لیورپول در این فصل کسب کند اما باور دارد که بعضی منتقدان حتی در این صورت نیز همچنان خواهان کناره گیری او از مربیگری هستند.

به گزارش فوتبالی، کلوپ در یک مصاحبه با اسکای اسپرت درباره ادامه حضور خود در لیورپول پس از مهلت قرارداد فعلی اش اظهار داشت: " من در این تیم قهرمان نشدم و این بخشی از واقعیت است. نیازی نیست درباره 2022 فکر کنیم. هنوز راه زیادی تا آن زمان باقی مانده است. همه چیز در حال حاضر خوب است اما هنوز کلوپ قهرمان نشده است. در تابستان افرادی بودند که می گفتند اگر قهرمان شویم بهترین زمان برای جدایی من است چون دیگر هرگز چنین چیزی تکرار نخواهد شد و بعضی دیگر می گفتند که اگر قهرمان نشدیم باید اینجا را ترک کنم. تا زمانی که از حضور در این تیم لذت می بریم، می توانیم تلاش کنیم اما در حال حاضر تنها باید برای قهرمانی بجنگیم. این زمانی خوبی است و راه زیادی تا 2022 باقی مانده بنابراین امیدوارم مجبور نباشم درباره اش فکر کنم. همه چیز خوب پیش خواهد رفت و سپس درباره آن فکر می کنیم. "

لیورپول در حال حاضر و با 48 امتیاز کسب شده از 18 بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و هنوز در این فصل طعم شکست را در رقابت های داخلی تجربه نکرده است.

1070