خبر بد برای کی‎روش / عزت‎اللهی مرحله گروهی جام ملتها را از دست داد

خبر بد برای کی‎روش / عزت‎اللهی مرحله گروهی جام ملتها را از دست داد

وبسایت رسمی فوتبالی - هافبک تیم ملی فوتبال ایران مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات را از دست داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عزت اللهی، هافبک ۲۲ ساله باشگاه ردینگ انگلیس که سابقه بازی در تیم های ملوان بندرانزلی، روستوف و آمکار روسیه را دارد و در سال ۲۰۱۸ به ردینگ پیوست، در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت و در ابتدا بیان شد که پس از ۳ هفته به مستطیل سبز بازخواهد گشت اما غیبت او طولانی تر شد تا اینکه غیبت او مقابل روترهام یونایتد در هفته بیست و دوم لیگ قهرمانی انگلیس (چمپیونشیپ) سبب شد تا او ۱۰ بازی لیگ این کشور را از دست دهد و سبب انتقاد رسانه های انگلیسی شود.

البته عزت اللهی که سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برای ایران دهد، از امروز صبح (دوشنبه) به کاروان ایران در دوحه قطر اضافه شد و با حضور در ورزشگاه الدحیل، بازی شاگردان کی روش مقابل فلسطین را تماشا و پس از بازی بیان کرد، نتایج آزمایشات اعلام شده و ۲-۳ هفته زمان می برد تا به زمین چمن بازگردد. زمان بازگشت او به کارهای تیمی و ... به نوعی است که اگر در فهرست مرد پرتغالی تیم ملی قرار بگیرد، مرحله گروهی و ۳ بازی مقابل یمن، ویتنام و عراق را از دست خواهد داد.

فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های آسیا ۵ دی اعلام می شود و کی روش و کادرفنی تیم ملی باید تصمیم بگیرند که آیا عزت اللهی را همراه خود به امارات ببرند یا خیر؟

درحال حاضر در تیم ملی و با احتساب بازیکنان دعوت شده، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد، وحید امیری، احمد نوراللهی و ... می توانند در پست هافبک دفاعی بازی کنند.

مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات در حالی از 15 دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا به قهرمانی برسد.

1984