چرا بازیکنان لیورپول در تمرینات می‌خندند؟ (عکس)

چرا بازیکنان لیورپول در تمرینات می‌خندند؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ پس از پیروزی مقابل وولورهمپتون و شکست سیتی مقابل کریستال پالاس، توانستند اختلافشان با منچسترسیتی را در صدر جدول به 4 امتیاز برسانند و با خیال راحت از صدرنشینی، وارد دوره کریسمس شوند. اما آنها در روز باکسینگ دی، دیدار دشواری در خانه مقابل نیوکاسل پیش رو خواهند داشت.

با این وجود، محمد صلاح، روبرتو فیرمینو، فابینیو و دیگر بازیکنان تیم، یک روز پیش از کریسمس،  با روحیه ای بالا و در آرامش کامل در تمرینات امروز تیمشان زیر آفتاب مرسی ساید شرکت کردند. ویرجیل فن دایک که در دیدار مقابل وولورهمپتون عملکردی استثنایی داشت نیز از جمله بازیکنانی بود که روحیه خوبی در این تمرین از خود نشان داد. الیسون بکر نیز که مقابل یونایتد یک اشتباه مرگبار داشت، بار دیگر کیفیت بالای خود را درون دروازه لیورپول به رخ کشید.

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول که به علت مصدومیت از میادین به دور بود، به تمرینات اضافه شد تا تیم کلوپ در خط دفاعی برای دوره فشرده پیش رو تقویت شود. پس از مصدومیت الکساندر – آرنولد و جوئی گومزف، کلوپ در چند بازی اخیر در پست دفاع راست به مشکل خورده بود.

هر چند که الکساندر آرنولد در این جلسه تمرینی حاضر شد ولی حضور او در دیدار مقابل نیوکاسل هنوز مشخص نیست و به احتمال فراوان، ناتانیل کلاین یا جیمز میلنر در خط دفاعی لیورپول قرار خواهند گرفت.

لیورپول، سیتی و تاتنهام از جمله مدعیان قهرمانی لیگ در فصل جاری هستند و رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند. حال باید دید که کلوپ و شاگردانش در دیدارهای فشرده پیش رو چه عملکردی خواهند داشت.