اولین تمرین تیم ملی کره در ابوظبی (عکس)

اولین تمرین تیم ملی کره در ابوظبی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم ملی کره با 17 بازیکن و در غیاب 6 بازیکن خود صبح امروز فرودگاه اینچئون را ترک کرد و پس از گذراندن 10:30 ساعت پرواز به ابوظبی رسید و در هتل وستین این شهر اقامت گزید.


بازیکنان تیم ملی کره بعد از رسیدن به ابوظبی بلافاصله استراحت کردند. بازیکنانی که صبح زود رسیدند بعد از ظهر اولین تمرین خود را انجام دادند. لی جونگ یونگ (بوخوم)، لی جائه سونگ (بوخوم)، هوان هی چانگ (هامبورگ) و جی سن هیونگ (کاشیما) در نوبت بعدی به تمرینات شیرهای شرق آسیا اضافه می‌شوند. این در حالی است که سون بعد از بازی تاتنهام و منچستریونایتد به امارات سفر کرده و در اردوی کره جنوبی قرار می‌گیرد.


کاروان تیم ملی کره در حال حاضر با 17 بازیکن اصلی و 2 بازیکن رزرو در امارات حضور دارد و پس از اضافه شدن 5 بازیکن فوق ترکیب یازده نفره آن‌ها برای اولین بازی برابر عربستان مشخص خواهد شد. پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی بعد از رسیدن تیم به ابوظبی از کمپ تمرینی در نظر گرفته شده دیدن کرد و علت زود آمدن آن‌ها به محل مسابقات را تطبیق با شرایط ساعتی و هم‌چنین انتقال از فصل زمستان به تابستان عنوان کرد. وی در این خصوص گفت: البته آب و هوا مهم نیست و ما زمان خوبی داریم که با زمین‌های اینجا تطبیق پیدا کنیم.  


کین سه جونگ و یئونگ کئون دو بازیکنی هستند که مصدومیت جزیی دارد اما به شروع مسابقات خواهند رسید. سرمربی تیم ملی کره تمرینات را بر مبنای آمادگی جسمانی قرار داده است و به دنبال آماده کردن آلترناتیوی برای جانشینی سون، ستاره تاتنهام است.