بارسلونا هم رابیو را می‌خواهد و هم دی‌یونگ را

بارسلونا هم رابیو را می‌خواهد و هم دی‌یونگ را

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا در بازار به دنبال جذب آدرین رابیو از پاری سن‌ژرمن و فرنکی دی‌یونگ از آژاکس است.

کادر مدیریت ورزشی باشگاه، یعنی پپ سگورا، اریک آبیدال، رامون پلانس و ارنستو والورده هر دو بازیکن را می‌خواهند. بارسلونا به دنبال یافتن جانشینی برای آندرس اینیستا است و فیلیپه کوتینیو نتوانسته در مرکز میدان جای اینیستا را پر کند. سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال هم همگی بالای 30 سال سن دارند.

بوسکتس و راکیتیچ در تقریبا تمامی دیدارهای بارسلونا از 2014 به این سو بازی کرده‌اند و در بازی جام حذفی این فصل برابر کولتورال لئونسا هم استراحت نکردند.

آرتور ملو در تابستان خریداری شد و تسلط خوبی روی توپ نشان داده است، اما خط میانی بارسلونا نیاز به تقویت دارد.

رافینیا باز هم دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شده است، و دنیس سوارس هم در مسیر خروج از باشگاه است. ویدال گزینه کوتاه‌مدت بارسلونا است و کارلس آلنیا هم راهی طولانی تا رسیدن به ترکیب اصلی در پیش دارد.

به همین دلیل است که مقامات بارسلونا تصمیم گرفته‌اند هم رابیو را بخرند و هم دی‌یونگ را.

مذاکرات بارسلونا با رابیو از تابستان آغاز شده و این بازیکن حاضر نیست قراردادش با پاری سن‌ژرمن را تمدید کند. او در تابستان بازیکن آزاد می‌شود ولی شاید در همین ژانویه پی‌اس‌جی را ترک کند، چون اگر این کار را نکند باید تا پایان فصل نیمکت‌نشین باشد.

با وجود علاقه بارسلونا به رابیو، آنها دی‌یونگ را هم می‌خواهند. این هافبک هلندی البته هیچ مشکلی با آژاکس ندارد و باشگاه اجازه رفتن به او را در سال 2019 داده است. باشگاه‌های زیادی به دنبال او هستند، اما پیوند قدیمی بارسلونا و آژاکس از یک سو، و صحبت‌های بارسلونا با این بازیکن از سوی دیگر دست بالا را به این باشگاه داده است.

8444